Plak ze achter het behang
 
Met het oeroude spreekwoord 'Plak ze achter het behang' heeft Perfax Behangplaksel de jaarlijkse creatieven competitie van Interbest Reclamemasten gewonnen. De uiting werd gecreëerd door het bureau TBK/G2 en staat in het teken van het WK Voetbal 2006.
De Interbest Creatieven Competitie wordt jaarlijks georganiseerd om ontwerpers en designers te stimuleren de meest creatieve en effectieve uiting voor een reclamemast langs de snelweg te ontwerpen. Dit jaar stond de competitie in het teken van het Wereldkampioenschap Voetbal. De opdracht was het Nederlands elftal een origineel hart onder de riem te steken. De hoofdprijs is twee weken exposure via een gigaboard langs de A58 bij Tilburg. Daarnaast zal in week 23 en 24 de uiting te zien zijn op de A2 bij Vianen richting Den Bosch.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Lijmen, Media, Marketing
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken