Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Leegstand van winkels stijgt met 10 procent
Het afgelopen jaar is de leegstand van winkels met 10 procent toegenomen. Met name de recessie en de vergrijzing spelen hierbij een belangrijke rol. Ook in 2009 groeide de leegstand van winkels al met 10 procent. Dat komt naar voren uit onderzoek van bureau Locatus.
Lees verder ...
 
Directiewisseling Agri Retail: Wouter van der Ley opvolger van Quintin Dike
'Groei dankzij krachtig 'goede buur-principe'
Tuincentra hebben het moeilijk en doe-het-zelf-zaken klagen steen en been. Hoe anders zijn de geluiden bij franchiseorganisatie Agri Retail, bekend van de BoerenBond- en Welkoopwinkels. De keten opende dit jaar zeven nieuwe vestigingen waarmee de teller nu op 226 staat. En aan dit groeiscenario komt voorlopig geen einde.
Lees verder ...
 
Qudata-bijeenkomst maandag 13 december:
Branchevervaging in Woonretail
U heeft een woonspeciaalzaak en vraagt zich wellicht steeds meer af wie uw concurrent nu eigenlijk is. Is het die andere woonwinkel om de hoek, de bouwmarkt aan het einde van de straat of blijkt de IKEA-vestiging 20 km verderop veel klanten aan te trekken? Het fenomeen 'Branchevervaging in Woonretail' staat centraal tijdens de Qudata-bijeenkomst op maandag 13 december aanstaande.
Lees verder ...
 
Pop-up stores versus leegstand winkellocaties
Oprukkende pop-up stores en een oplopende winkelleegstand. Op het eerste gezicht hebben deze twee tendensen weinig met elkaar te maken.
Lees verder ...
 
CEO Rob Uytdewillegen van PGZ Retail Concept:
'Het schap in de winkel moet beter communiceren'
Naast private labels voor onder andere Gamma en Praxis houdt PGZ Retail Concept zich bezig met het in de markt zetten van innovatieve totaalconcepten voor de dhz-markt. Daarbij nemen ze het hele traject voor hun rekening, inclusief schappenplan en marketing. Een gesprek met CEO Rob Uytdewillegen over winkelinrichting.
Lees verder ...
 
DMG op stoom met restyling winkels
Op donderdag 22 april openden Bianca van de Belt en Ruud den Toom hun geheel vernieuwde Verf & Wand winkel aan de Kerklaan 3 in Nieuwerkerk aan den IJssel. In nog geen twee weken tijd vond de metamorfose plaats van Hubo Boele naar RUBI Verf & Wand. Deze winkel is na Hoekman Verf & Wand en Deco Home Andeweg al weer de derde winkel die in korte tijd geheel in de nieuwe interieurstijl van DMG is uitgevoerd.
Lees verder ...
 
Flexibele winkelinrichting door technische innovaties
Bezorg de consument de experience van zijn leven
In de huidige competitieve omgeving tussen retailers wint de winkelpositionering steeds meer aan betekenis. Onherkenbaarheid is de dood in de pot. Ook de winkelinrichting -of misschien beter winkelbeleving- moet daaraan bijdragen. 'Vandaag de dag moet je een verhaal te vertellen hebben, een verhaal van een merk of het verhaal van een concept', zegt Olivier Saguez, de grote roerganger achter de Franse warenhuisformule Lafayette.
Lees verder ...
 
Flexibele winkelinrichting door technische innovaties
Bezorg de consument de experience van zijn leven
In de huidige competitieve omgeving tussen retailers wint de winkelpositionering steeds meer aan betekenis. Onherkenbaarheid is de dood in de pot. Ook de winkelinrichting -of misschien beter winkelbeleving- moet daaraan bijdragen. 'Vandaag de dag moet je een verhaal te vertellen hebben, een verhaal van een merk of het verhaal van een concept', zegt Olivier Saguez, de grote roerganger achter de Franse warenhuisformule Lafayette.
Lees verder ...
 
Techniek steeds meer bepalend voor verleiden consument
Harde kant winkelinrichting wordt steeds minder hard
In de huidige competitieve omgeving tussen retailers wint de winkelpositionering steeds meer aan betekenis. Onherkenbaarheid is de dood in de pot. Ook de winkelinrichting -of winkelbeleving- moet daaraan bijdragen. 'Vandaag de dag moet je een verhaal te vertellen hebben, een verhaal van een merk of het verhaal van een concept', zegt Olivier Saguez, de grote roerganger achter de Franse warenhuisformule Lafayette. <br>
Lees verder ...
 
Vernieuwde pand in Veghel officieel in gebruik
Raab Karcher rondt upgradingproces af
Raab Karcher heeft haar vernieuwde en uitgebreide pand in Veghel officieel in gebruik genomen. Met deze ingebruikname rondt de bouwmaterialenhandel een upgradingproces af van drie jaar waarbij bijna al haar filialen op de schop gingen.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken