Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Zonvak Magazine
Qushop online
Nieuwe webwinkel voor Qumedia
Sinds enkele weken heeft Qumedia een geheel vernieuwde website waarin u voor de meeste diensten terecht kunt. Niet alleen abonnementen en losse nummers kan de bezoeker hier bestellen, maar ook toegangskaarten voor de meeste van onze speciale evenementen.
App visualiseert raamdecoratie van Jasno
Met de gratis app van Jasno kon al een foto van ramen voorzien worden van shutters. Nieuw in de app is de optie om houten jaloezieën te kiezen. Snel en realistisch is te zien hoe jaloezieën en shutt...
Fractions App van Unilux
Eind januari lanceert Unilux de Fractions App, waarmee de consument een goed beeld krijgt van het product. Virtueel, maar wel live.
Inspiratiesite bmfabrics
bmfabrics lanceert een nieuwe inspiratiesite, www.jouwgordijn.be. Op deze website kan de consument spelen met verschillende gordijnen aan de hand van een interieurstijl, een stof, een confectiemethode...
Outlet voor retailers bij Marktplaats
Marktplaats introduceert een outlet voor retailers om hun restpartijen aan te bieden. Dat maakt Kadir Özkan van Marktplaats Media op het congres ‘Whats going on in retail’ duidelijk aan RetailAct...
SunCircle gestart met webshop
Fabrikant SunCircle is dit voorjaar gestart met een webshop: www.bestel-zonwering.nl. Salesmanager Wouter Roos benadrukt dat deze webshop samen met de dealers is opgezet. “Voor lokale dealers is het...
A House of Happiness gaat online
Het gordijnenmerk 'A House of Happiness' lanceert zijn nieuwe website, inclusief webshop. Op de site is de volledige collectie van het gordijnenmerk te bekijken.
De nieuwe website bevalt allerlei inf...
Mysmartdeco.nl
Mysmartdeco.nl, de eerste webwinkel die zich volledig toelegt op het leveren van op maat gemaakte en gemotoriseerde raamdecoratie, opende vorige maand officieel de digitale deuren. Klanten kunnen met ...
Internet belangrijkste oriëntatiekanaal zonwering
Consumenten oriënteren zich meer via internet dan via de winkel op zonweringproducten. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses naar het aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Luxaflex nu ook op Pinterest
Voor veel mensen is het een bekende,vertrouwde manier: foto’s uit tijdschriften knippen van mooie interieurs of aansprekende producten om die te bewaren voor ‘de verhuizing of verbouwing’. Pinte...
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Volgende
Gevonden in onze andere uitgaven
|
|
Toekomst van E-commerce
Internetverkopen stijgen minder snel dan verwacht
Thuiswinkel.org, Shopping Tomorrow en GfK hebben de afgelopen jaren gezamenlijk uitgebreid onderzoek verricht naar het online uitgavegedrag van consumenten. In dit artikel vergelijken we de cijfers van GfK voor Thuiswinkel met die van Qudata over de afgelopen jaren in specifieker onze branches. De focus van die vergelijking ligt op de ontwikkeling van consumentenbestedingen via internet. Uit deze onderzoeken blijkt, dat de prognose van de groei van deze verkopen minder hard gaan dan oorspronkelijk gedacht.
|
|
|
Hornbach weer titel Beste Bouwmarkt
Voor de veertiende keer alweer heeft Hornbach de titel Beste Bouwmarkt van Nederland gewonnen. Ook de Webshop Award mogen zij wederom aan de prijzenkast toevoegen. Dit is de uitkomst van het jaarlijkse consumentenonderzoek ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’.
|
Youri Meuleman over inzet facebook
'Aan heel veel likes heb je niks'
Grote kans dat u Facebook gebruikt. Leuk om een fotootje te delen tijdens de vakantie, een grappig kattenfilmpje te kijken, voor een nieuwtje van de lokale krant of een kennis of een plaatje van de maaltijd die de buurvrouw gisteravond op tafel zette en eerst even fotografeerde. Maar Facebook is veel meer dan dat. Wel eens overwogen om het zakelijk in te zetten?
Bol.com is de grootste online
Met een consumentenomzet van 950 miljoen euro is Bol.com de grootste webshop van Nederland. Coolblue is zowel Wehkamp als Zalando voorbijgestreefd qua omzet en is daarmee de nieuwe nummer twee online ...
Samenwerking voorop bij bol.com
Online megashop vriend of vijand
Simpelweg goed is niet goed genoeg voor bol.com. Elke klantervaring moet fantastisch zijn. En dat geldt niet alleen voor de orders die bij bol.com zelf gedaan en afgehandeld worden, maar ook voor de bestellingen die gedaan worden via de vele samenwerkingspartners die bij de online gigant zijn aangesloten.
Nieuwe website Svedex
Svedex heeft een nieuwe website waarbij de focus is gelegd op inspiratie en het aanbieden van relevante, inhoudelijke informatie voor de verschillende doelgroepen, aldus. Met deze relaunch van de webs...
Liever winkel dan webshop
De voorkeur van Nederlandse consumenten voor online winkelen groeit langzamer dan in andere West-Europese landen. Waar ielders vier op de tien consumenten de webwinkel verkiest boven de winkelstraat, ...
|
|
Reviews belangrijk voor klusbedrijf
Online reviews worden steeds belangrijker bij de aanschaf van producten en diensten en ook de voorheen zo traditionele klusmarkt maakt een succesvolle verschuiving naar online. Recent onderzoek van SAMR in opdracht van Werkspot toont aan dat 56% van de consumenten gebruikmaakt van online reviews bij de zoektocht naar een vakman.
|
Karwei scoort op Facebook en Twitter
Karwei valt online in de prijzen. De bouwmarkt haalde de webcare-award in de categorie Retail binnen. Dat blijkt uit het Digital Dialogues Pulse-onderzoek van Goud Uberconnected. Het webcareteam van K...
Winkel centrum inspiratie<br>
Nijhof klaar voor internet 2.0<br>
Na de omwenteling midden jaren negentig, toen producten die technisch al prima voldeden ineens ook modisch moesten worden, staat Nijhof Baarn nu voor een volgende revolutie. Er staat een behoorlijke ommezwaai op de planning, vertelt directeur Jan Nijhof. Reden? De hernieuwde opkomst van internet.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Volgende