Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Zonvak Magazine
Qudata start voorinschrijving
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Buitenlevenmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd merk in het buitenleven-assortiment? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van onder andere buitenhaarden, buitenkeukens, zonwering en tuinmeubilair en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
|
1 |
Gevonden in onze andere uitgaven
|
|
Luxe toiletwagens van JEE-O en Rentwereld
Wie aan een toiletwagen denkt, denkt niet meteen aan een luxe ervaring. Dat dat tóch mogelijk is bewijst de samenwerking tussen Rentwereld en JEE-O. De Luxury Loo lis een combinatie van robuustheid e...
|
|
|
Tuindouches van Ubbink
Ubbink voegt twee tuindouches toe aan haar bestaande assortiment. De Solaris Premium Douche is een luxe regendouche met aparte voetendouche en een capaciteit van 30 liter. De Solaris Premium met warm/...
|
Onderzoek onder consumenten & ondernemers:
Branche profiteert te weinig van buitenleven-trends
De tuin is het verlengde van de woning geworden. Spelen de woonondernemers uit de diverse branches in op de wensen van de consument op dit gebied? Researchbureau Qudata deed een onderzoek onder enerzijds ondernemers uit de woonbranche; en anderzijds onder 4.000 consumenten die zojuist buitenleven-producten hebben gekocht of dat binnenkort gaan doen. Komen de ideeën van ondernemers en consumenten overeen, of zijn er opvallende verschillen?
Woonbranche voorziet dit jaar nog geen bijzondere trends
Terrasoverkapping bepaalt buitenleven
De terrasoverkapping wordt dit jaar naar verwachting het belangrijkst in het 'buitenleven'-assortiment van de woonbranche. Daarnaast zal er vraag zijn naar producten op gebied van outdoor cooking.
Buitenkamer
Buitenleven en wellness blijven ook in 2011 belangrijke trends. De verlenging van het buitenseizoen is voor velen dan ook een doel op zich. De unieke Abri Spa biedt deze mogelijkheid. Naar oorspronkel...
Wellness-tuin
Duravit verhuist het badplezier van de badkamer naar de tuin, om een wellness-tuin te creëren. De outdoor-varianten van de pools Sundeck en Blue Moon combineren baddesign met hoogwaardige spa-technie...
Aandacht voor sauna's en terrasverwarming
Wonenbranche stort zich op segment 'buitenleven'
Veel woonzaken hebben zich de laatste jaren in toenemende mate gestort op het assortiment 'buitenleven'. De tuin wordt door consumenten inmiddels beschouwd als een 'verlengstuk' van de woning. Onderzoeksbureau Qudata onderzocht de belangrijkste ontwikkelingen binnen dit segment. Ook bij winkels die badkamers verkopen blijkt aandacht te bestaan voor het 'buitenleven'-assortiment.
|
1 |