Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
|
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Gevonden in onze andere uitgaven
Start nieuwe formule BADEN+
Onlangs is een nieuwe formule gestart voor de sanitairspeciaalzaak: BADEN+. Het gaat om ‘een laagdrempelige formule met duidelijke toegevoegde waarde voor de lokale ondernemer’. De formule is bedo...
Verwachting gematigde groei van 1 procent
Woonbranche eindigt 2010 nipt in de min
De woonbranche heeft het jaar 2010 met een kleine min afgesloten. De stagnatie in de woningmarkt, het lage consumentenvertrouwen en de effecten van overheidsbezuinigingen op de consumentenportemonnee spelen de branche parten. De omzetprognose 2011 voor de totale woonbranche is plus 1 procent. Tussen bedrijven onderling zal sprake worden van grote omzetverschillen. Naar verwachting wordt 2011 een kanteljaar waarin de blijvers en de afhakers zichtbaar worden.
Woonbranche eindigt 2010 nipt in de min
De woonbranche heeft het jaar 2010 met een kleine min afgesloten, meldt CBW-MITEX. De stagnatie in de woningmarkt, het lage consumentenvertrouwen en de effecten van overheidsbezuinigingen op de consum...
Woonbranche eindigt 2010 nipt in de min
De woonbranche heeft het jaar 2010 met een kleine min afgesloten, meldt CBW-MITEX. De stagnatie in de woningmarkt, het lage consumentenvertrouwen en de effecten van overheidsbezuinigingen op de consum...
Internetverkopen: fasten your seatbelts
De internetverkopen in Nederland stegen in december 2010 met 40 procent ten opzichte van het vorige jaar met dank aan het slechte weer. Het hele jaar 2011 zal, naar verwachting, een stijging laten zie...
Energiestimuleringsbeleid niet effectief
Het huidige energiestimuleringsbeleid van de overheid is niet effectief voor eigenwoningbezitters. Tot op heden is er geen sprake van daadwerkelijke stimulering of verleiding tot het nemen van energie...
Wie is uw grootste concurrent?
Bijna 60 procent van de keukenondernemers in Nederland ziet de collega-keukenzaak om de hoek als de grootste concurrent. Op ruime afstand volgt de dreigende en groeiende verkoop van keukenproducten via internet. Dit blijkt uit het Structuuronderzoek Keukenmarkt 2011 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
Welke consumenten kopen bij welke formule?
Moderne keukenconsument maakt nieuwe winkelkeuzes
In november hield Qudata een onderzoek onder 1.500 consumenten. Dit werd gepresenteerd in het Rapport Aankoopgedrag. Een gedeelte van dit onderzoek werd exclusief voor vakblad KIM uitgevoerd: Welke consumenten kopen een keuken, badkamer of zonwering in welk type winkel? In deze editie presenteren we de uitkomsten hiervan. Wie kopen bijvoorbeeld in een keukenzaak en wie bij IKEA? En beseft de branche dit al?
Column Marketing
Geen groei, geen glorie
De afgelopen twee jaar waren zwaar. Verschillende branches zijn onder druk komen te staan, ook diegene waar u dagelijks actief in bent. Maar al te graag wijzen we met zijn allen in de richting van de ...
Comprex flagship store in Amsterdam
Sinds december heeft het Italiaanse keukenmerk Comprex een flagship store aan de Buitenveldertselaan te Amsterdam. De officiële opening vindt plaats opmaandag 28 februari.
“De flagship store onders...
Vorige |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
Volgende