Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
|
|
Darten en netwerken bij Bauhaus
Bauhaus kiest ervoor met het organiseren van events diverse doelgroepen aan zich te binden. Naast de Women\'s Nights en de Kids Clubs organiseert het bouwcentrum ook netwerkevents voor de professionele klanten.
|
|
|
Formido Steenbergen kiest KlusWijs
Medio april wordt de nieuwe KlusWijs in Steenbergen feestelijk heropend. De voormalige Formido-ondernemers Petra en Eric Davies hebben er voor gekozen vanaf 1 februari van dit jaar zich aan te sluiten bij de KlusWijs-formule en dus prijktvanaf nu het frisse blauw/geel van KlusWijs op de Steenbergse gevel.
|
|
|
Formido nummer 7 wordt Hubo<br>
Opnieuw heeft een Formido gekozen om verder te gaan als Hubo. Formido Dussen heeft de handtekening geplaatst onder de samenwerking. De verbouwing wordt nu gestart en in het voorjaar zal de officiële opening plaatsvinden. 'Uiteraard zijn wij niet over één nacht ijs gegaan.' vertelt eigenaar Hennie van Ingen.
|
|
|
Decorette opent Experience center
In december heeft Decorette zijn eerste experience center geopend in de Woonindustrie in Nieuwegein. Met het vernieuwende experience center toont Decorette al zijn innovatieve en technisch geavanceerd...
|
|
|
Limburgse Formido Roggel wordt KlusWijs
De KlusWijs-formule begint het nieuwe jaar goed met de toetreding van wederom een Formido bouwmarkt. Ondernemers Bas en Annemiek Raemaekers van Formido Roggel hebben de knoop doorgehakt en worden vanaf 1 februari 2019 welkom geheten binnen KlusWijs.
|
Eerste paal Hornbach Duiven
De bouw van de Hornbachvestiging in het Gelderse Duiven, op bedrijventerrein Centerpoort-Nieuwgraaf vlakbij Arnhem, is nu echt gestart. De eerste paal zit inmiddels in de grond. Het is de vijftiende v...
Gamma en Karwei hebben een wijziging in het managementteam van Gamma Nederland en het managementteam van Karwei aangekondigd. Mariëlle Rooswinkel wordt met ingang van 1 januari 2019 manager marketing...
Weer twee Formido's gaan verder als Hubo
De Formido's in Beek & Donk en in Mill stappen over naar de nieuwe formule van Hubo. Dat maakten de ondernemers in november bekend. De handtekeningen zijn gezet en de planning voor de heropening wordt gemaakt. In Beek & Donk is tevens gekozen om een Decorette te openen. 'Wij hebben een duidelijke keuze gemaakt, Hubo is de formule die bij ons past. '
De directie van Bauhaus Nederland heeft Max Bierlee per 1 januari 2019 benoemd tot hoofd E-commerce. Hij krijgt als taak de complete webshop van Bauhaus Nederland op te gaan zetten....
Hornbach zet in op service
Een groot assortiment, een ruime voorraad, een webshop, deskundig advies en de laagste prijs. Bijna elke retailer claimt het te hebben. Maar wat heb je eraan als de service ontbreekt? In haar nieuwe campagne stelt Hornbach die vraag aan de consument en heeft de bouwmarkt natuurlijk haar antwoord klaar.
Vorige |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
Volgende
Gevonden in onze andere uitgaven
Qudata consumenten- en retailketenonderzoek:
Klantprofielen bouwmarkten verschillen niet veel
Hoewel er in ons land meerdere bouwmarktketens zijn, blijken de verschillen voor de consument relatief gering. Natuurlijk is elk verschil -hoe klein ook- een reden om zich als retailer te kunnen profileren, maar de klant herkent dit maar ten dele. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses naar consumentengedrag en naamsbekendheid van retailketens.
V&D, Macintosh, DA Retailgroep...
Onrust in het retail-landschap
De recessie lijkt achter de rug, maar de gevolgen van de crisis en het veranderde consumentengedrag zorgen nog steeds voor onrust -en zelfs voor een kaalslag- in het retail-landschap. De periode rondom de jaarwisseling werd gekenmerkt door uitstel van betaling, faillissement of doorstart van diverse vooraanstaande bedrijven. We zetten een en ander op een rijtje.
'Iconen' terug bij Blokker
De ombouw van de Blokker-winkels die vorig jaar is gestart met het nieuwe winkelconcept 'de Nieuwste Blokker' wordt onverminderd doorgezet. Wel komen een aantal 'iconen' uit het assortiments-verleden terug. Dit alles staat los van haar voornemen om 69 van de 190 winkels in België te sluiten om daar weer winstgevend te kunnen worden.
Helen van Trierum is afgelopen najaar als directeur Marketing & Formule in dienst getreden bij Leen Bakker. Zijn was voorheen werkzaam bij Bruynzeel Keukens en bij IKEA Nederland....
Intensieve samenwerking
Concept De Keuken Designers & De Zeeuw
De Keuken Designers en interieurarchitect Michiel de Zeeuw gaan intensief samenwerken. De Zeeuw geeft interieuradviezen en ontwerpt meubels. De Keuken Designers ontwerpen een designkeuken op maat. Samen komen ze tot een totaalconcept. Met name de online tool is uniek en onderscheidend.
Diepeveen Badkamers
Zorgen voor de juiste verkoopmix
Vorig jaar mei openden Aris en Gijsbert Diepeveen hun nieuwe showroom in het Brabantse Giessen. Daarin werd gekozen voor een ruim aanbod aan badkamers. Dit, naast de keukens, waarin ze al veel ervaring hadden. 'Want alleen met de juiste mix van keukens, badkamers, keukenmontage- en installatiewerk heb je als bedrijf toekomst.'
38e franchisenemer
Kloosterman bij Baden+
Baden+ mocht per 1 januari 2017 haar 38e Baden+ franchisenemer verwelkomen. Het betreft Kloosterman Keukens en Badkamers in Huizen. In het Gooi is de naam Kloosterman Keukens en Badkamers een begrip.
Crezee naar MHK
Marcel Crezee is benoemd tot directeur Expansion bij het hoofdkantoor van de MHK Group. In deze functie zal hij zich richten op de internationale expansie van deze retailorganisatie. In december vertr...
Kloosterman bij Baden+
Baden+ mocht per 1 januari 2017 haar 38e Baden+ franchisenemer verwelkomen. Het betreft Kloosterman Keukens en Badkamers in Huizen. In het Gooi is de naam Kloosterman Keukens en Badkamers een begrip. ...
John Pleijte en Vincent Dijker
Continuïteit belangrijker dan groei
De Superkeukens-formule kan tevreden zijn: de 31 winkels hebben allemaal de afgelopen crisisjaren overleefd en het aantal is inmiddels uitgegroeid naar 42. We spreken hierover met franchisemanager John Pleijte en Vincent Dijker (lid van de franchiseraad) bij de Superkeukens- en Keukendepot-vestiging in Veenendaal.
Vorige |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
Volgende