Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   10 Vragen aan…
Hoe goed kent u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de zonwering zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Dennis Schoormans van Schlappi Markiezen.
Lees verder ...
 
 
ZONVAK MAGAZINE JUNI:
Markiezen en Overkappingen, Vooruitblik Polyclose
Op 16 juni verschijnt de juni-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Markiezen en Overkappingen, Vooruitblik Polyclose</b>.
Lees verder ...
 
   Inspireren door innovatie
“Schlappi Markiezen is de autoriteit voor maatwerk markiezen. Al bijna 40 jaar staan we voor gepassioneerd vakmanschap en bieden we het hoogste afwerkniveau en de meest kwalitatieve markies die je k...
Lees verder ...
 
 
   Markiezen Nederland breidt verder uit
“Uiteraard was het een druk en bewogen jaar met vele uitdagingen”, blikt Johan Hol van Markiezen Nederland terug op het afgelopen jaar. Ondanks de soms moeizame toelevering van materialen en flinke inkoopprijs verhogingen tussentijds, is het Markiezen Nederland gelukt zijn dealers een rustig jaar te geven qua inkoop.
Lees verder ...
 
 
   Betalux:
Markiezen en baldakijnen in alle modellen en vormen
“Waarin we ons als Betalux onderscheiden? Bijvoorbeeld door het feit dat we de enige in Nederland zijn met een kunststof omkasting voor onze markiezen. Ze ziet eruit als hout -veel mooier dan aluminium- en is sterk en onderhoudsarm. Een duurzaam product dat niet verrot. Overigens maken we hier alles, ook markiezen uit aluminium en hout”, aldus Michel Wierda.
Lees verder ...
 
 
   Dennis Schoormans:
“Premium merkbeleving voor Schlappi Markiezen”
“Wij zijn de kwaliteitsnorm in de markiezen en zijn klaar om de stap naar een premium merkbeleving te zetten samen met onze dealers.” Vier jaar geleden begon het avontuur. Toen namen Dennis en Charlotte Schoormans Schlappi Markiezen over. Nu is het tijd voor een volgende stap.
Lees verder ...
 
 
   Markiezen Nederland
Schaduw waar je blij van wordt
Volgens Johan Hol en Aart van den Berg, directeuren van Markiezen Nederland, is een markies de kers op de taart van elk terras en de mooiste aandachttrekker voor etalages en gevels. Een markies wordt altijd gezien. Een pakkende tekst op de volant, het bedrijfslogo op het doek, plus opvallende kleurcombinaties. In drie woorden: een echte blikvanger.
Lees verder ...
 
 
   ZONVAK MAGAZINE DECEMBER:
Jaarboek, Zonvakker vh Jaar 2021 (terugblik), Vooruitblik Polyclose (jan ’22)
Op 24 december verschijnt de december-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Jaarboek, Zonvakker vh Jaar 2021 (terugblik), Vooruitblik Polyclose (jan ’22)</b>.
Lees verder ...
 
 
   ZONVAK MAGAZINE OKTOBER:
Markiezen & Terrasoverkappingen, Zonvakker vh Jaar
Op 22 oktober verschijnt de oktober-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Markiezen & Terrasoverkappingen, Zonvakker vh Jaar</b>.
Lees verder ...
 
 
   Het 1,5 miljoenste Markilux scherm
Een bijzondere mijlpaal voor Markilux: afgelopen week verliet het 1,5 miljoenste zonnescherm de markilux-fabriek. In 1972 verkocht markilux zijn eerste 500 geprefabriceerde zonnescherm. Nu heeft het bedrijf onlangs het 1,5 miljoenste exemplaar geproduceerd. Dit specifieke nummer staat voor de sterke verandering in het merk en zijn producten in bijna vijf decennia.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken