Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
|
1 |
2 |
Gevonden in onze andere uitgaven
'De wind in de zeilen' in Nieuwegein
Vakbeurs Julius van der Werf
Onder het motto 'De wind in de zeilen' organiseert tegelgroothandel Julius van der Werf van 13 tot en met 15 maart 2016 haar Vakbeurs in de Beursfabriek in Nieuwegein. De beurs werd voor het laatst groots georganiseerd in 2012, gevolgd door 'Open huis dagen' in 2014.<br>
Kleine doucheput met designrooster
De nieuwe vloerput van Geberit is 'klein van stuk en groots in functie'. Met een afmeting van maar 8 x 8 cm is het designrooster een subtiel element in de betegelde badkamer.
Brick Generation
Ceramica Rondine presenteerde haar Brick Generation-project. Een concept in tijdloos klassiek met een moderne uitdrukking, voor wanden en vloeren, zowel indoor als outdoor.
Materika in 40 x 120 cm
De Materika collectie van Marazzi is een beton-look serie in 6 mm dikte die wordt gekenmerkt door een satijn-mat oppervlak, dat het licht niet reflecteert.
Cosmo Vision
Villeroy & Boch presenteerde een nieuw vloerenconcept van tegels geïnspireerd door beton, met de naam Cosmo Vision.
Tegelproductie is weer springlevend
Cersaie: trends en onverwachte pareltjes
Echt hout of geen echt hout? Op de Cersaie in september waren houtlook tegels niet meer van het originele materiaal te onderscheiden. Ook andere trends zijn 'blijvertjes', zoals steen- en betonlook en mozaïek. Duurzaamheid is nu 'vanzelfsprekend'. In Bologna bleek dat de tegelbranche weer springlevend is. Een uitdaging voor Nederlandse agenten om dat goed te communiceren naar de afnemers.
Cersaie: springlevende tegelbranche
Echt hout of geen echt hout? Op de Cersaie in september waren houtlook tegels niet meer van het originele materiaal te onderscheiden. Ook andere trends zijn ‘blijvertjes’, zoals steen- en betonloo...
Het labirint van Refin
Een van de hoogtepunten van Cersaie 2015 was het nieuwe concept Labirinth, dat Refin presenteerde. Het betreft twee fraaie programma’s, elk in 60 x 60 cm, ontwikkeld door Giulio Iachetti Design; “...
Dutch design bij Sphinx
Geheel in Nederlandse sfeer, achter een Hollandse winkelgevel, aangekleed met planten en voorzien van een Heineken-koelkast, presenteerde Sphinx zich op de Cersaie. Met ruim aandacht voor haar Belvede...
Cersaie 28 september tot 2 oktober
“Cersaie is het belangrijkste event van het jaar. Daar willen we dan ook onze producten en ons laatste nieuws bekend maken en de meest recente trends tonen”, geeft Mapisa Cerámica aan. En daarmee...
Vorige |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
Volgende