Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in STS 
 
Onderzoek STS en Qudata onder badkamerspeciaalzaken:
'Merkbekendheid nog steeds te gering bij de consument'
Ondernemers in de Nederlandse badkamer-retail zijn niet optimistisch over de merkbeleving bij de consument die hun winkels betreden. Dat blijkt uit onderzoek, dat dit voorjaar werd uitgevoerd door Sanitair & Tegel Specialist en onderzoeksbureau Qudata. De huidige recessie zal de positie van de merkproducten, bij onveranderd beleid van de fabrikanten, bovendien geen goed doen.
Lees verder ...
 
Crisis staat centraal op retailcongres
Wispelturige consument wil kraakhelder aanbod
Niet zozeer de meubelboulevards, maar vooral Nederlandse attracties hebben geprofiteerd van het fraaie paasweer. En dat maakt de verdere uitrol van dit jaar nog een stukje extra ongewis, uitgerekend in een periode dat de consument zich wispelturiger dan ooit gedraagd. Consumenten zijn tot hun kruin toe verwend en geven geld uit aan onvoorspelbare aankopen op onvoorspelbare momenten.
Lees verder ...
 
Column Marketing
De voorraadbuddy
Ik heb de voorraad de afgelopen jaren al een paar keer voorbij laten komen op deze plek. Immers, één van de marketing P?s staat voor product en dat kan maar beter in de schappen liggen als ik er voo...
Lees verder ...
 
Uitreiking op 12 januari 2009
Genomineerden STS Marketing Awards
Tijdens de Qumedia Nieuwjaarsbijeenkomst op 12 januari 2009 worden de STS Marketing Awards uitgereikt. Vanuit de branche kwamen weer diverse nominaties binnen. Hieronder vindt u (in alfabetische volgorde) de genomineerden in de vier categorieën. Uiteindelijk komt binnen iedere categorie een winnaar naar voren.
Lees verder ...
 
Marketingdeskundige Edgar Keehnen over 50+marketing
Senior is zelfbewust en eist respect
Het aloude spreekwoord 'Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst' is niet meer van deze tijd. De groeiende groep senioren draait de wereld 'op zijn kop'. Wie de ouderen heeft, heeft de toekomst, stelt Edgar Keehnen, marketingdeskundige en auteur van het boek Vijftigplus marketing. 'Spreek deze groep met respect aan en houd het simpel', aldus Keehnen.
Lees verder ...
 
Vakblad STS is op zoek naar nieuwe deelnemers
Doe mee aan de Branchebarometer!
Wilt u als ondernemer weten hoe goed uw bedrijf presteert en uw resultaten vergelijken met die van uw collega's? Meld u dan aan voor de de Branchebarometer en neem zitting in het STS-panel.
Lees verder ...
 
Wie wint de STS Marketing Awards 2008?
Beloon innovatieve concepten
Dit jaar organiseert Sanitair & Tegel Specialist voor de zesde maal de STS Marketing Awards. Net als vorig jaar worden de prijzen uitgereikt in vier verschillende categorieën. De uitreiking is op maandag 12 januari 2009. U kunt als abonnee innovatieve concepten en producten nomineren voor deze awards en zo mede bepalen wie er met de prijzen vandoor gaat.
Lees verder ...
 
Uit onderzoek van Van Es Marketing Services en Qudata blijkt:
Sanitair- en tegelspecialisten ontstijgen de retailmassa
De sanitair- en tegelondernemers blijven specialisten. Ondanks de toegenomen branchevervaging in de woonmarkt, kiezen de winkeliers in de badkamerbranche zeer bewust voor hun product. Dit blijkt uit het marketingrapport 'Samen maar toch zelfstandig' van Van Es Marketing Services in samenwerking met Qudata, waarin voor het eerst de badkamer-, keuken- en tegelmarkten gezamenlijk zijn onderzocht.
Lees verder ...
 
Brancheonderzoek Van Es Marketing Services:
STS meest gelezen in de branche
Het veruit meestgelezen vakblad in de branche is opnieuw Sanitair & Tegel Specialist met 52 procent. Dit blijkt uit het onafhankelijke Marketingrapport Keuken-, Sanitair en Tegelspeciaalzaken, 'Samen maar toch zelfstandig', dat Van Es Marketing Services in samenwerking met Qudata in september presenteerde.
Lees verder ...
 
Barometer stabiel op 50
Het consumentenvertrouwen krabbelt volgens het CBS iets omhoog, de STS Branchebarometer, die de stemming in onze branche weergeeft, staat voor de derde achtereenvolgende maand op 50,0. Dat wil zeggen,...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   ADVERTORIAL
Uw berichten in onze dagelijkse nieuwsbrieven
In verband met de uitbraak van het Corona-virus en de consequenties hiervan voor onze abonnee’s hebben de redacties van Qumedia besloten om dagelijks een nieuwsbrief uit te brengen met relevante en actuele informatie. Mededelingen van de overheid, uitleg van deze maatregelen door experts en reacties van branchegenoten zullen hiervoor gebruikt gaan worden. Deze speciale bulletins zullen iedere dag rond het middaguur verspreiden.
Lees verder ...
 
 
   Update coronavirus
Wij horen graag hoe het met u gaat
Op de websites van onze media staat de komende maanden een actuele poll. Onze redacteuren vragen iedereen uit onze branches om hun mening hier te geven. De antwoorden zijn volkomen anoniem en kunnen niet getraceerd worden naar u. U kunt hier niet alleen uw oordeel geven, maar ook bijhouden hoe het met uw collega’s gaat. Door op de knop ‘Resultaten’ te drukken kunt u zien wat het lopende resultaat is.
Lees verder ...
 
 
   Het Amazon-effect
De dreiging van E-commerce reus Amazon
Wat gaat de komst van Amazon in ons land betekenen voor Home & Living? Wat gaat u er concreet van merken, en biedt de entree van deze Amerikaanse gigant in Nederland behalve bedreigingen ook kansen? Wij laten hierover Daniël Paay-Bax, Platform lead bij DEPT en schrijver van Amazon voor Dummies, aan het woord. 
Lees verder ...
 
 
   Update coronavirus
Contact? App ons
Veel branchegenoten werken dezer dagen geheel of gedeeltelijk thuis. Communiceren met elkaar is daardoor een stuk ingewikkelder geworden. Niet iedereen is via zijn normale telefoon of mail bereikbaar. Onze medewerkers kunt u altijd bereiken via telefoon of mail en anders wel via onze website. Maar u kunt ook berichten sturen via WhatsApp.
Lees verder ...
 
 
   Geen zorgen, wel scherp blijven
Amazon dwingt retail in actie te komen
Op 10 maart was het zover: de start van Amazon in Nederland is een feit. Dat dat moment een keer zou komen was al jaren bekend en nu is het dan echt zo ver. Internetreus Amazon is de grootste webwinkel ter wereld. Dagelijks stuurt het bedrijf miljoenen pakketjes de wereld. Waar de Nederlandse markt tot voor kort werd bediend vanuit de Duitse webwinkel, heeft ons land vanaf nu dus een eigen webshop.
Lees verder ...
 
 
   We hebben een winnaar
Wonnink is Zonvakker van het Jaar 2019
Wonnink Zonwering is Zonvakker van het Jaar! Hoewel het aantal stemmen en punten voor de top drie genomineerden dichtbij elkaar lag, kwam het prachtige zonweringsbedrijf van Ries en Yvonne de Jong uit Amersfoort uiteindelijk als terechte winnaar uit de bus.
Lees verder ...
 
 
   Economisch weerbericht voor de bouw
Tijdens de Zevij Necomij relatiedag in juni van dit jaar stonden er weer diverse boeiende sprekers op het podium Waaronder econoom Mathijs Bouman, bekend van Nieuwsuur en het Financieel Dagblad die het publiek het economisch weerbericht voor de bouw en industrie voorschotelde.
Lees verder ...
 
 
   Topscheidsrechter Björn Kuipers
“Wees voorbereid op het onverwachte”
Scheidsrechter én ondernemer (Kuipers is eigenaar van twee Jumbo supermarkten in Oldenzaal) sprak tijdens het Zevij Necomij congres over teamspirit, samenwerking en het belang van mentale fitheid, waarbij constant paralellen trekt tussen voetbal en het bedrijfsleven. Je haalt alleen maximale performance door teamwork.”
Lees verder ...
 
 
   Future-proof
Digitalisering en maatschappelijke veranderingen hebben een impact op merkbeleving en marktwaarde. We hebben de komende jaren te maken met een vijftal digitale ontwikkelingen die bepalend zijn voor de...
Lees verder ...
 
 
   Marktaandelen grootste merken
Samsung grote stijger in segment Koken
Het relatief nieuwe merk Samsung is snel bezig marktaandeel te veroveren op de markt van kooktoestellen. Traditionele merken zoals Bosch en Siemens tonen ook een stevige groei van hun marktaandelen. Kortom, de markt is in beweging. Zo blijkt uit recent onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken