Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
Geen artikelen gevonden die voldoen aan uw zoekopdracht.
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Uitbreiding formule en frequentie Zon Project Magazine:
Energy Performance Magazine stelt energiebesparing centraal
De formule en frequentie van Zon Project Magazine wordt vanaf januari uitgebreid. De nieuwe naam wordt Energy Performance Magazine en zal naast zonwering ook ingaan op andere vormen van energiebesparing in gebouwen en woningen. Het blad komt vier keer per jaar uit.
Lees verder ...
 
KlusPro groeit uit tot volwassen krant voor ZZP'er<br>
Met 20.000 exemplaren is KlusPro in amper een jaar tijd uitgegroeid tot een volwassen krant voor de moderne ZZP'er in de bouw.<br>Voor leveranciers in deze sector worden de Zelfstandige (klusbedrijven) Zonder Personeel steeds belangrijker omdat zij in negentig procent mede de inkoop bepalen voor hun klanten.
Lees verder ...
 
Lezersonderzoek [WAM] voor nog betere afstemming op informatiebehoefte<br>
Quorum Uitgevers lanceerde dit jaar Woning Afbouw Magazine [WAM], een special interest magazine voor projectorganisaties over de afbouwmogelijkheden in de seriematige woningbouw. Om nog beter aan te sluiten op de informatiebehoefte van de doelgroep wordt er momenteel een lezersonderzoek gehouden. [WAM] komt ook volgend jaar zes keer uit.
Lees verder ...
 
Hét bladenpakket voor de badkamer- en tegelbranche
Sanitair & Tegel Specialist<br>& Badkamer Studio<br>
Quorum Uitgevers heeft ambitieuze plannen voor 2006. Naast de zes edities van Sanitair & Tegel Specialist verschijnt Badkamer Studio voor het eerst twee keer in één jaar. De eerste editie is de officiële beurscatalogus voor de consumentenbeurs Baden in Holland. Maar dat is niet alles. Hieronder een overzicht van alle uitgaven, thema's en activiteiten.<br>
Lees verder ...
 
Hét bladenpakket voor de keukenbranche
Keuken & -Interieur Magazine & Keuken Studio
Quorum Uitgevers heeft ambitieuze plannen voor 2006. Naast de tien edities van Keuken & -Interieur Magazine (KIM) verschijnt er in het voor- en najaar een Keuken Studio. Maar dat is niet alles. Hieronder een overzicht van alle uitgaven, thema's en activiteiten.
Lees verder ...
 
Kwantiteit versus kwaliteit
Oplages versus bereik
Het is een bekend Nederlands gezegde: 'Meer is beter dan minder.' Maar dat geldt lang niet altijd. Met name als u actief bent in de retail weet u als geen ander, dat het ene contact nog niet net zo waardevol is als het andere. De ene respondent is aanmerkelijk belangrijker dan de andere.<br>
Lees verder ...
 
Dilemma voor adverteerders
Direct response versus imago
Het zal u niet verbazen, dat wij allerlei soorten gesprekken voeren met adverteerders. Zo kan het voorkomen, dat iemand een keer adverteert en wanneer wij hem benaderen voor een tweede keer hij zegt: 'Ik heb te weinig response gehad.'
Lees verder ...
 
Moet je kiezen voor een themanummer?
Een 'hot issue' onder adverteerders is het 'thema-nummer'. Voor veel adverteerders is een thema-nummer over hun product een goede motivatie om in dat nummer te adverteren. Maar ... is dat ook zo?
Lees verder ...
 
Zin en onzin van redactionele onafhankelijkheid
Niet zelden vragen onze adverteerders ons om 'een stukje' in het blad. Natuurlijk is een leverancier van producten of diensten gebaat bij free publicity. Immers het is in feite een gratis advertentie. Gelukkig willen onze lezers graag op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen in hun branche. Daarbij hoort ook nieuws over uw bedrijf.
Lees verder ...
 
Wat is het ideale medium voor uw advertentie?
Als leverancier van producten of diensten communiceert u in media om uiteindelijk meer hiervan te kunnen verkopen. U reserveert een budget voor deze comunicatie-activiteiten die in relatie moet staan met een omzet die u hier uit hoopt te halen. Voor de grootsten onder u is uw communicatie-budget samengesteld uit meerdere media, maar voor de kleinere adverteerders wordt de keuze vaak bepaald door enkele.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Volgende
Vertaal via Google