Vrijstaande baden van Luca Luca Sanitair komt met een uitbreiding wat betreft haar vrijstaande baden. Na jaren van ontwikkeling komen er twee mat witte vrijstaande acryl baden op de markt. Vanaf 2019 zijn daarmee twee verschill... Lees verder ... |
Rond bij BettePond Bij de nieuwe baden BettePond en BettePond Silhouette combineert Bette de perfecte puristische ronde vorm met een duurzaam materiaal: geglazuurd titaanstaal. "Zodat men zich weldadig kan onderdompelen... Lees verder ... |
Plug-and-play oplossing van Bette Met de nieuwe geluidsisolerende installatiebox Easy Connect maakt Bette de montage van de afvoer bij inbouw- en vrijstaande baden, douchevloeren en -bakken sneller, veiliger en eenvoudiger. De praktis... Lees verder ... |
Roel Kennis van Riho Baden-segment biedt volop mogelijkheden De markt van baden staat al jaren onder druk, maar er zijn volgens Riho -met 35 jaar knowhow- nog volop mogelijkheden voor dit segment. We spreken hierover met Roel Kennis, sales manager Nederland. “Als producent moet je wel super-innovatief zijn.” Riho komt zelf met noviteiten als het Riho Fall concept en de Lazy serie. Lees verder ... |
Sushimi & Jaws baden van Detremmerie Detremmerie introduceerde nieuwe mat zwarte baden gemaakt uit polymineraal,. Deze zijn leverbaar in vier mogelijke vormen: Sushimi Rond, Sushimi Ovaal, Sushimi Vierkant en Sushimi Rechthoekig. Daarna... Lees verder ... |
Vrijstaand XViu bad van Duravit “Ruimtelijkheid in de badkamer opent vele architecturale oplossingen”, zo stelt Duravit. “Objecten hoeven niet persé aan de muur worden bevestigd, maar kunnen ook vrij in de badkamer worden gep... Lees verder ... |
Grijs is nieuwe trendkleur Frank Reinhardt, trenddeskundige van het initiatief ‘Pop up my Bathroom’ op de ISH Frankfurt noemt grijs de nieuwe trendkleur, ook in baden: \"Grijs wordt in de nabije toekomst het nieuwe wit als ... Lees verder ... |
Noviteiten Riho in Nieuwegein Livit is het nieuwe trendy en modulaire badkamerconcept van Riho. Alle elementen zijn snel en eenvoudig te combineren, passend bij elke stijl. Het gaat om een robuust en industrieel design. “De tren... Lees verder ... |
Positionering badkamerdetaillisten (2) Speciaalzaak steeds belangrijker voor consument Uit de consumentenonderzoeken van Qudata Markt- & Trendanalyses blijkt, dat de consumenten hun badkamerproducten vaker bij de speciaalzaak kopen en minder in de bouwmarkt of woonwarenhuis. In dit artikel wordt verder gekeken naar de positionering van ketens van badkamerspeciaalzaken. De meeste ketens scoorden in 2018 een hoger percentage voor de naamsbekendheid dan in 2014. Lees verder ... |