Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Uitbreiding Geberit FlowFit
Vorig jaar introduceerde Geberit het innovatieve aanvoersysteem, dat in één vloeiende beweging geïnstalleerd kan worden: Geberit FlowFit. Dit jaar breidt Geberit het FlowFit assortiment verder uit ...
Lees verder ...
 
 
   Brand management zet merk Plieger stevig in de markt
“Er wordt op allerlei manieren aan de toekomst getimmerd”
De belangrijkste ambitie van het merk Plieger? De grootste, meest complete sanitairaanbieder van Nederland worden. En de nummer één qua naamsbekendheid bij de consument. Nou is de groothandel Plieger allesbehalve een onbekende in de wereld van sanitair. Met meer dan 150.000 artikelen - grotendeels uit voorraad leverbaar -, verschillende exclusieve merken voor de Nederlandse markt, zoals Vigour, Cosmo, Conel, Vitra en Burgbad, een hoofdkantoor in Zaltbommel, vier distributiecentra, 65 Plieger express locaties en maar liefst 20 showrooms, zullen er weinig sanitairspecialisten en consumenten zijn die het bedrijf niet kennen. Maar de ambities reiken verder. De redactie van STS toog naar Zaltbommel voor een ontmoeting met ‘Brand Management (BM)’ van Plieger, de organisatie binnen de organisatie, die tot doel heeft het eigen merk Plieger en de exclusieve labels van de groothandel optimaal in de markt te zetten.
Lees verder ...
 
 
   Hotbath: a tale of friends
“Onze dealers maken het verschil”
A tale of friends and inspiring people. Zo luidt de slogan van Hotbath, en het is die uitspraak die ook exact weergeeft waar het Nederlandse kranenbedrijf voor staat. Hoewel Hotbath in 2019 werd overgenomen door het Zweedse concern FM Mattsson Mora, zijn de Nederlandse roots van het bedrijf nog altijd duidelijk aanwezig. “Zij zijn eigenaar en natuurlijk rapporteren we aan Zweden, maar Hotbath draait volledig autonoom in Nederland en de Benelux,” vertelt Marius Visser, managing director Hotbath.
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Sjennine ten Brinke van Villeroy & Boch
Hoe goed kent u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van het sanitiar zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Sjennine ten Brinke, marketing manager Villeroy & Boch
Lees verder ...
 
 
   Smartpress uitbreidingsstuk van Viega
Het maken van een extra aansluiting in de badkamer of het toilet, wil nog wel eens problemen met zich meebrengen. Om de installateur daarbij zoveel mogelijk te ontzorgen, introduceert Viega een Smartp...
Lees verder ...
 
 
   Voor elkaar, met elkaar
“Bij Sanidrõme doen we het echt met z’n allen”
Volgend jaar is het alweer 30 jaar geleden dat de badkamerformule Sanidrõme het levenslicht zag. Opgericht door zeven sanitairondernemers die zagen dat gezamenlijk optrekken ze ook individueel verder zou brengen. Anno 2022 telt Sanidrõme 25 ondernemers; overwegend installatiebedrijven met een badkamer showroom. In die volgorde. STS bracht een bezoek aan het team dat vanuit hun kantoor in Eindhoven de Sanidrõme-ondernemers volledig ontzorgd, zodat zij op hun beurt hun klanten kunnen ontzorgen.
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Roel Kennis van Riho
Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door:
Lees verder ...
 
 
   Alterna maakt plaats voor Lavigo
“De essentie van het merk Lavigo is mogelijkheden creëren”
Lavigo, zo luidt de nieuwe naam van het voormalige private label Alterna van Galvano. Een naam die vertrouwd klinkt, vanzelfsprekend bijna, alsof de merknaam al jaren bestaat. Maar het heeft wel enige tijd geduurd, voor ze bij Galvano met deze nieuwe naam kwamen. Marketing manager Maikel Bongers en Mark Nanninga, sales manager, vertellen over het proces van Alterna tot Lavigo. “De naam is bedacht, heeft geen formele betekenis, maar hij blijkt op allerlei manieren perfect te passen.”
Lees verder ...
 
 
   Technische Unie Inspiratiecentrum Smart Building
Op 16 maart jl. is in Utrecht onder leiding van Hélène Hendriks het Inspiratiecentrum Smart Building van Technische Unie geopend. Op deze locatie kunnen bezoekers zien, ervaren en beleven welke slimme en duurzame oplossingen er zijn voor retail, zorg, hotels, kantoren en scholen.
Lees verder ...
 
 
   Nieuw distributiecentrum voor Wasco
Technische groothandel Wasco bouwt een nieuw distributiecentrum van 37.000 vierkante meter in Deventer. “De verwachte groei van de omzet, het assortiment en de klant-specifieke activiteiten zijn hiervoor de directe aanleiding.” Het nieuwe distributiecentrum gaat de huidige locatie in Twello volledig vervangen.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken