10 Vragen aan… Jeroen Geerling van MHK Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Jeroen Geerling (51), algemeen directeur MHK Nederland. Lees verder ... |
Saskia Euwe, Baden+: “Focus op innovatie zorgt ervoor dat we onderscheidend zijn” Iemand die graag met haar voeten in de klei staat, zo omschrijft Saskia Euwe zichzelf. Niks zo leuk als samen met leveranciers en klanten mooie dingen maken, een spin in het web zijn. Lange tijd vervulde ze zo’n rol -met heel veel plezier- voor de formules Baderie en Bad in Beeld, in 2011 besloot Euwe haar eigen formule op te zetten. STS• sprak met de creatieve en enthousiaste ondernemer over ‘haar’ formule, het DNA van Baden+ en haar liefde voor badkamers en retail. Lees verder ... |
Analyse badkamermarkt 1: Consument kent zijn sanitairverkopers De afgelopen jaren onderzocht Qudata de markt voor badkamers en badkamerproducten. De komende maanden gaan we analyses presenteren op basis van dit onderzoek. In dit deel aandacht voor de naamsbekendheid van de verschillende soorten retailers. De komende afleveringen aandacht voor het wat, waar en waarom consumenten producten kochten. Lees verder ... |
De nieuwe uitstraling van Grando Keukens | Badkamers
“De klantbenadering blijft hetzelfde” Grando Keukens en Badkamers heeft zijn winkels in een fris, nieuw jasje gestoken. Eén van de eerste winkels in de geheel nieuwe eigentijdse uitstraling is die van ondernemer Paul Lucas in Lelystad. KIM• ging op locatie in gesprek met directeur Jean Paul Hagen en Eduard van Looij, marketing manager bij Grando, over de vernieuwde positionering van de franchise formule. “Onze ondernemers staan dichtbij de klant, daarin is de formule niet veranderd. Het enige dat anders is, is de uitstraling. Die sluit nu nog beter aan bij waar we voor staan en bij de marktpositie van Grando.” Lees verder ... |
Niek en Ingrid Langenburg van Tegelhuys Twenthe:
“Je moet elke klant met dezelfde egards onthalen” Sanitair- en tegelondernemers Niek en Ingrid Langenburg hebben pittige jaren achter de rug. In een notendop: het echtpaar kreeg een faillissement, een hartinfarct, een tia, een gedwongen verhuizing -privé- én een verhuizing met het bedrijf -een keuze- voor de kiezen. Hun optimisme en positiviteit is echter onveranderd. “De mindere momenten zorgen ervoor dat je nog meer waardering krijgt voor het leven. We zijn er nog, samen bovendien, sterker dan ooit. Het was af en toe bloed, zweet en tranen, maar des te trotser zijn we op wat we hier hebben neergezet.” Lees verder ... |
Koen Ducatteeuw, Detremmerie:
“Ik wist niet dat vtwonen een toverwoord is” In mei van dit jaar werd de ‘vtwonen collectie by Detremmerie’ geïntroduceerd, in woonmaand oktober kon het grote publiek de complete, fraaie badkamercollectie met eigen ogen bekijken tijdens de vt wonen&design beurs in Vijfhuizen. STS• sprak tijdens deze beurs met Detremmerie-directeur Koen Ducatteeuw en Tanja Saarberg, formule manager bij vtwonen, over de totstandkoming van de eerste collectie in deze nieuwe samenwerking. “Op papier was het meteen een perfect match, maar dan moet je nog kijken of het ook klikt.” Lees verder ... |
Maatwerk regaalkast Thebalux De Thebalux open regaalkast, die op maat leverbaar is, laat zich prima combineren met standaard onderkasten. Combineer deze samenstelling met een maatwerk afdekblad van HPL en een uniek badmeubel krij... Lees verder ... |
Tien vragen aan… Tarik Iplik, HSK Duschkabinenbau Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van het sanitiar zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Lees verder ... |