Veraluxe eerste Nederlandse Renson Premium Ambassador Met een feestelijk event op donderdag 23 maart jl. vierde Veraluxe Luxury Outdoor niet enkel de lancering van Veraluxe 2.0 maar tevens de erkenning als Renson Premium Ambassador, als eerste in Nederland. Het bedrijf is gevestigd aan de Industrieweg 18 te Elst. Lees verder ... |
Dickson lanceert nieuwe communicatiecampagne Dickson onthulde in maart jl zijn nieuwe communicatiecampagne ‘Voor zorgeloos plezier’ om de voordelen van thuis investeren in zonwering te promoten. In deze communicatiecampagne laat het merk de zorgeloze momenten van het leven zien waar men mede dankzij de zonweringdoeken van Dickson van kan genieten. Lees verder ... |
MX-4 van Markilux MX-4 van Markilux verbindt futuristisch design met moderne LED-technologie. De MX-4 heeft een 'expressieve' stijl. Via eenvoudige, duidelijke lijnen worden in het design van het nieuwe scherm ronde en... Lees verder ... |
Harol lanceert Coolscreen Solar Harol perfectioneert met Coolscreen Solar zijn screen dat volledig werkt op zonne-energie en het hele jaar door controle geeft over het zonlicht. Het nieuwe Coolscreen Solar verenigt 100% groene energ... Lees verder ... |
Het uitgebreide Soltis programma van Serge Ferrari Het Soltis programma van Serge Ferrari heeft zich ontwikkeld tot een compleet assortiment innovatieve stoffen. Het Soltis-assortiment is onlangs uitgebreid na de overname van de Duitse membraanfabrika... Lees verder ... |
Guillaume Janssen lanceert eigen doekcollectie Guillaume Janssen heeft een eigen unieke doekcollectie toegevoegd aan haar assortiment, genaamd de GJ - Solar Pro collectie. Deze nieuwe collectie acryl doeken kent een grote verscheidenheid van maar ... Lees verder ... |
Hunter Douglas neemt Erfal over Hunter Douglas, producent van raambekleding (onder meer Luxaflex) en bouwproducten, heeft het Duitse Erfal GmbH & Co KG overgenomen. Erfal is een producent van op maat gemaakte hoogwaardige zonwerings... Lees verder ... |
Velux: ‘behoefte aan energie-efficiëntere woning’ Uit nieuw onderzoek van dakraamfabrikant Velux blijkt, dat twee op de vijf Nederlanders (41 procent) vinden dat Nederlandse woningen onvoldoende bestand zijn tegen extreme kou of hitte. “Een van de manieren om de binnentemperatuur comfortabel te houden is het gebruik van raambekleding.” Lees verder ... |
Omzetstijging met dubbele cijfers bij Corradi Corradi heeft in 2022 een groei gerealiseerd van 13 procent in verhouding tot het voorgaande boekjaar, met een omzet van bijna 33 miljoen euro op de Europese markt. Op de Italiaanse thuismarkt groeide... Lees verder ... |
Luxaflex vernieuwt haar Outdoor collectie De Outdoor collectie van Luxaflex® is geüpdatet. Het merk introduceert nieuwe terrasoverkappingen, serrezonwering en acryldoeken en focust in de nieuwe collectie nog meer op slimme zonne-energie. De... Lees verder ... |