Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
   Nieuw Qudata badkamermarkt-onderzoek van start
Deze week is het nieuwe consumentenonderzoek van Qudata naar de badkamermarkt gestart onder ruim 30.000 consumenten. Dit onderzoek verricht Qudata al sinds 2014 en geeft een uniek beeld van de ontwikkelingen op de badkamermarkt. Ieder onderzoek heeft een netto-response van ruim 1.000 personen die recentelijk een badkamer of -product hebben gekocht dan wel van plan zijn dat binnenkort te gaan doen.
Lees verder ...
 
 
   Extreem uitdagende tijden
Jos Voss, sectorspecialist Retail bij Rabobank Nederland: “Het zijn extreem uitdagende tijden en veel bedrijven worden hard geraakt door het coronavirus. Dit brengt enorme onzekerheid met zich mee. ...
Lees verder ...
 
 
   Update coronacrisis
Platform Corona Keuken Retail
In een tijd van enkele weken zijn alle zekerheden voor velen weggevallen, zo geven de initiatiefnemers van ‘Platform Corona Keuken Retail’ aan. Ook voor de Nederlandse keukenvakhandel. Hoewel alles nog lang niet onder controle lijkt en niemand dit ooit eerder heeft meegemaakt, is het van groot belang dat keukenondernemers plannen maken én actie ondernemen.
Lees verder ...
 
 
   Eilandjes
“Zo win je dus de wedstrijd niet, hè mam? Dan kan iedere afdeling van onze zeilboot nog zo kneitergoed zijn; als het voordek niet van het achterdekdek weet wat ze willen en als het middendek hun ve...
Lees verder ...
 
 
   Deskundiger dan internet én de consument
“We willen graag de hogedruk stoomoven type xxxx, de bakoven type yyyy en de magnetron type zzzz ingebouwd in de hoge kasten. Wat kost die apparatuur bij jullie?” Ik vang, toevalligerwijs naast mi...
Lees verder ...
 
 
   De vijf beste excuses...
Het komende decennium wordt de gouden eeuw van de consument. De verandering van de consumentenvraag, gecombineerd met technologische innovaties, zal fundamentele veranderingen blijven stimuleren, ook ...
Lees verder ...
 
 
Je keukenbedrijf (opnieuw) verkennen
Om in beeld te komen én te blijven bij je doelgroep is het belangrijk dat je mensen raakt, prikkelt en ze betrokken laat voelen bij je zaak en je keuken(apparatuur)merken. Het gaat immers niet alleen...
Lees verder ...
 
Inspelen op trends biedt groeikansen
De belangrijkste uitdaging voor ondernemers is om in te spelen op trends en bedrijfsmodellen daarop aan te passen. We zien wereldwijd momenteel een aantal interessante, creatieve voorbeelden. Zo spee...
Lees verder ...
 
Het ontwerpen van een waardepropositie
Ik schreef het al in een eerdere column: digitale transformatie gaat in de eerste plaats over het optimaliseren van de ervaringen die je klanten hebben met jouw bedrijf. Na begrijpen, inspireren en ve...
Lees verder ...
 
Speel je om te spelen of om te winnen?
Je kunt van je strategie alleen een winnende strategie maken als je de juiste mentaliteit, het juiste team én een werkelijk concurrentievoordeel hebt. Uiteraard vinden alle ondernemers dat dat het ge...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Volgende