Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Fixet Klazinaveen
Op 1 maart werd de Fixet-vestiging in Klazinaveen feestelijk geopend. In september 2005 is gestart met de bouw van een geheel nieuwe pand met een totale oppervlakte van 2.500 vierkante meter. In het m...
Lees verder ...
 
Ware metamorfoses Fixet-winkels
De afgelopen periode hebben drie Fixet winkels een behoorlijke metamorfose ondergaan. Zo zijn de vestigingen in Beilen, Millingen en Wehl omgebouwd van een klusmarkt naar een service bouwmarkt. De loc...
Lees verder ...
 
10 vragen aan?
Prestige Breda kiest voor eigen gezicht
In onze nieuwe serie '10 vragen aan?' leggen we telkens tien actuele vragen voor aan een detaillist in het land. Jos (41) en Yvonne (38) Cornelissen van Prestige Breda bijten het spits af. Met de merken Mado, Roma, Weinor en Luxaflex kiest het zelfbewust ondernemersechtpaar voor de bovenkant van de markt. Prestige Breda werd opgericht in 1990 en heeft naast een verkoopmedewerkster twee monteurs in dienst.
Lees verder ...
 
De definitieve doorbraak van de chip
Ten Things about RFID
Pas volgend jaar komt de definitieve doorbraak, maar ook al dit jaar is de RFID-technologie goed voor een wereldwijde investering van miljoenen. Volgens het Amerikaanse analistenbureau Gartner werd er vorig jaar 504 miljoen dollar uitgegeven aan RFID, terwijl die investering dit jaar waarschijnlijk gaat doorgroeien naar 751 miljoen. Het wordt pas een échte miljardenhandel in 2010 als de omzet oploopt tot drie miljard dollar. Kortom, de hoogste tijd om tien vragen te beantwoorden.
Lees verder ...
 
Gardena en Wolf Garten beoordelen het schap
'Kwaliteitsperceptie is bij iedereen verschillend'
De Welkoop-vestiging in Zaltbommel en Pet's Family Garden Center in Ochten. Twee prachtige winkels. Karwei Management vroeg account manager Paul Rebergen van Gardena en directeur Benelux Ad van Boxtel van Wolf Garten de twee zaken te bezoeken. Conclusie: beide merken zijn tevreden over hun presentatie, hoewel er natuurlijk altijd ruimte bestaat voor verbetering. 'In dit type zaken is dat minder aan de orde, maar over het algemeen valt te stellen: personeel is niet meer het aangewezen aanspreekpunt voor advies. De verpakking wordt almaar belangrijker als informatieverstrekker.'
Lees verder ...
 
Column Management
Stille verkopers
In een van de managementbladen stond afgelopen maand de kop: 'Ik wil mijn klanten een totaalpakket bieden'. Op de volgende pagina: 'Concreter contact met badkamerklanten'. Beide introducties intrigee...
Lees verder ...
 
Met ingang van 16 januari jl. is Mike Barwick het team van Logident komen versterken als sales manager, waarbij de nadruk komt te liggen op barcode consultancy. Barwick heeft in Groot-Brittannië de...
Lees verder ...
 
Onno van der Wilk werkt inmiddels 40 jaar bij Starink bv. Dit jaar gaat hij met pensioen en wordt hij opgevolgd door twee nieuwe regio leiders: Bob Velsen en Anthony Spieringhs. Wout List is inkoop di...
Lees verder ...
 
Bison en Sakrete bezochten BouwCenter in Etten-Leur
Presentatie biedt ruimte voor verbetering
De merken Bison en Sakrete zijn doorgaans gelukkig met hun winkelvloerpresentatie. Op bezoek bij BouwCenter Nelemans in Etten-Leur tonen de twee fabrikanten zich vooral onder de indruk van deze prachtige vestiging, hoewel er ook wordt gesproken over ruimte voor verbetering.
Lees verder ...
 
Henkel en Beamix op bezoek bij Multimate Bunschoten
Clustering productgroepen leidt tot beter omzetresultaat
Het beton-, lijm- en voegmerk Beamix ligt er door zijn single brand-identiteit als een opvallend geel/groen geheel bij. Fabrikant Henkel daarentegen is met de merken Rubson, Pattex en Perfax in de bouwmarkt vertegenwoordigd. Beide benaderingen kennen hun plus- en minpunten. De producten van Beamix liggen in één bouwstraat. De uitdaging zit hem daardoor in het onderscheiden van de verschillende productgroepen binnen het assortiment, terwijl Henkel zijn merken niet zozeer productgericht, maar veel meer klusgericht wil presenteren.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende