Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Techniek steeds meer bepalend voor verleiden consument
Harde kant winkelinrichting wordt steeds minder hard
In de huidige competitieve omgeving tussen retailers wint de winkelpositionering steeds meer aan betekenis. Onherkenbaarheid is de dood in de pot. Ook de winkelinrichting -of winkelbeleving- moet daaraan bijdragen. 'Vandaag de dag moet je een verhaal te vertellen hebben, een verhaal van een merk of het verhaal van een concept', zegt Olivier Saguez, de grote roerganger achter de Franse warenhuisformule Lafayette. <br>
Lees verder ...
 
Vernieuwde pand in Veghel officieel in gebruik
Raab Karcher rondt upgradingproces af
Raab Karcher heeft haar vernieuwde en uitgebreide pand in Veghel officieel in gebruik genomen. Met deze ingebruikname rondt de bouwmaterialenhandel een upgradingproces af van drie jaar waarbij bijna al haar filialen op de schop gingen.
Lees verder ...
 
Raab Karcher rondt upgradingproces af
Raab Karcher haar vernieuwde en uitgebreide pand in Veghel officieel in gebruik genomen. Met de ingebruikname rondt de bouwmaterialenhandel een upgradingproces af van drie jaar waarbij bijna al haar filialen op de schop gingen.
Lees verder ...
 
Effect Instore Media beperkt
Wie een winkel binnenloopt, wordt overspoeld met Instore Media. Uit onderzoek van Popai Benelux blijkt dat slechts vijftien procent van de reclame door klanten wordt gezien. Acht procent pakt het prod...
Lees verder ...
 
Winsol opent eigen concept store
Winsol heeft op vrijdag 20 maart haar eerste nieuwe 'concept store' geopend bij Joost van Meenen in het Belgische Ieper.
Lees verder ...
 
Zelfscanning rukt op richting non food
IT-techniek steeds verder bepalend voor winkelsucces
IT-technologie heeft steeds meer invloed op de winkelvloerprestaties. Niet alleen het beveiligen van producten of het afrekenen van artikelen, maar ook logistieke prestaties, het laten zien van reclame-uitingen of het verlenen van service is steeds vaker een technische kwestie. Belangrijke constatering is dat zelfscanning nu ook oprukt in de non food-detailhandel.
Lees verder ...
 
Nominatie voor kleding Bouwmaat
Bouwmaat heeft voor haar 'Maatkleding voor Vakmensen' een nominatie voor de Corporate Fashion Award ontvangen. De vakjury van de Corporate Fashion Award vindt deze nieuwe bedrijfskledinglijn 'zeer professioneel' en nomineerde de kleding van Bouwmaat.
Lees verder ...
 
Ikea start met zelfscanning
Ikea Nederland experimenteert in de vestiging in Breda met zelfscanning. Klanten kunnen de gekochte artikelen zelf scannen en betalen, zonder tussenkomst van een caissière. Dat meldt Ikea Nederland aan Elsevier Retail.
Lees verder ...
 
Woonbranche experimenteert slechts mondjesmaat met narrowcasting
Promotie op winkelvloer oogst steeds meer budget
Pakweg 75 procent van de aankoopbeslissingen wordt op de winkelvloer genomen. Dus is het een logische consequentie dat merkfabrikanten steeds meer budget vrijmaken voor promotie in de (woon)winkels zelf. Daar lijkt geen speld tussen te krijgen. En toch wordt er hooguit mondjesmaat met de nieuwste communicatievormen geëxperimenteerd.
Lees verder ...
 
Bouwmarkten experimenteren slechts mondjesmaat met narrowcasting
Promotie op winkelvloer oogst steeds meer budget
Pakweg 75 procent van de aankoopbeslissingen wordt op de winkelvloer genomen. Dus is het een logische consequentie dat merkfabrikanten steeds meer budget vrijmaken voor promotie in de bouwmarkten zelf. Daar lijkt geen speld tussen te krijgen. En toch wordt er hooguit mondjesmaat met de nieuwste communicatievormen geëxperimenteerd.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende