Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
Nieuwjaarsbijeenkomst Qumedia
Wordt de recessie een depressie?
Op maandag 12 janauri 2009 organiseert Qumedia, uitgever van de vakbladen Keuken & -Interieur Magazine, Sanitair & Tegel Specialist, Karwei Management en Zonvak Magazine, voor de zesde maal de Nieuwjaarsbijeenkomst. Net als de voorgaande jaren worden de Marketing Awards per vakblad uitgereikt in vier verschillende categorieën. Daarnaast is er een interactieve sessie over de gevolgen van de recessie.
Lees verder ...
 
QuMedia Nieuwjaarsborrel op 12 januari 2009
Aanmelden voor de Marketing Awards kan nu!
Volgend jaar organiseert Qumedia, uitgever van de vakbladen Keuken & -Interieur Magazine, Sanitair & Tegel Specialist, Karwei Management en Zonvak Magazine, voor de zesde maal de Nieuwjaarsborrel. Net als de voorgaande jaren worden de Marketing Awards per vakblad uitgereikt in vier verschillende categorieën. Lezers van de vakbladen kunnen hiervoor concepten en producten aanmelden.
Lees verder ...
 
Branchebarometer daalt mee naar stand 49,1
Vertrouwen van consument daalt
Het Nederlandse consumentenvertrouwen lag in maart 2008 maar liefst 17 punten lager dan in juni 2007. Het gemiddelde consumentenvertrouwen in de hele EU nam de afgelopen negen maanden af met 9 punten. Ook het vertrouwen van de keukenondernemers daalt. De Branchebarometer staat op 49,1.
Lees verder ...
 
Brancheonderzoek Van Es Marketing Services:
'KIM ook in 2005 het meest gelezen in de branche'
Het percentage mensen binnen de keukenspeciaalzaken dat vakbladen leest, is de afgelopen jaren op hetzelfde hoge niveau gebleven. Het veruit meest gelezen vakblad is opnieuw KIM (Keuken & -Interieur Magazine). Dit zijn enkele uitkomsten uit het onafhankelijke Marketingrapport Keukenspeciaalzaken, dat Van Es Marketing Services in oktober jl. presenteerde. De redactie van KIM is haar lezers erkentelijk voor het mooie rapportcijfer, dat de branche het blad heeft gegeven. 'Een prima stimulans om op de ingeslagen weg door te gaan!'
Lees verder ...
 
Brancheonderzoek Van Es Marketing Services:
'Sanitair & Tegel Specialist ook in 2005 het meest gelezen'
Uw vakblad Sanitair & Tegel Specialist (STS) was ook in 2005 veruit het meest gelezen vakblad in zowel de badkamer- als de tegelbranche. Het aandeel van STS in de tegelbranche nam de twee jaar zelfs deduidend toe. Dit zijn enkele uitkomsten uit de onafhankelijke Marketingrapporten Sanitairspeciaalzaken en Tegelspeciaalzaken, die Van Es Marketing Services in oktober jl. presenteerde.
Lees verder ...
 
Retailformules
Deze uitgave bevat winkelformules uit negen branches: sanitair, tegel, dhz, bouwmaterialen, ijzerwaren, breedpakket, vbs (verf & behang speciaalzaken), keukens en zonwering. Elk hoofdstuk geeft een ov...
Lees verder ...
 
| 1 |