Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Aankoop, informatie en montage
Herstel van rol winkels in 2016
Aan het einde van de crisisjaren, in het jaar 2015, vond bij de consument een inhaalslag plaats, waarin via internet-aankopen en eigen montage een run op woonproducten plaatsvond. Dat consumentengedrag veranderde echter weer in 2016: een duidelijk herstel van de rol van de woonwinkels volgde.
Lees verder ...
 
Buitendienst Concepts & Companies weer op volle sterkte
Concepts & Companies in Harderwijk, franchisegever van de formules Colors@Home, Voor Verf & Wonen, Profiel Verf & Behang en Otak is weer op volle sterkte. Het afgelopen halfjaar vonden enkele wisselingen plaats in de bezetting, maar met de komst van Erwin van Beek en Mirank Boiten is het team van regiomanagers weer op volle sterkte. Samen met Jacob Mink bedienen zij de ruim 250 winkels door heel het land.
Lees verder ...
 
Topdesigners laten hun licht schijnen over 2013:
"Huiselijk, praktisch en tijdloos"
De woontrend van 2013. Wordt het retro, klassiek, minimalistisch of richten we ons op de knusse huiselijkheid, oftewel 'cocooning'? Designers van meubelen en woonaccessoires hebben vaak zo hun eigen kijk op de consument en op nieuwe trends. Wij laten topdesigners Margriet Foolen en Marijn van der Poll hun licht schijnen over 2013.
Lees verder ...
 
Opvallende campagne LOOKin
ThuisIn gaat z'n huismerk LOOKin als echt A-merk positioneren. Oftewel het product is kwalitatief van een A-niveau, maar is concurrerend qua prijs voor de consument en qua marge voor de ondernemer.
Lees verder ...
 
Luxaflex Inspiration-Dealer 2011
DMG-franchisenemer Van Brederode Verf & Wand uit Den Helder is tijdens de Intirio in Gent, de vakbeurs voor interieurdecoratie, uitgeroepen tot Luxaflex Inspiration dealer van 2011.
Lees verder ...
 
Deco Home Louter vernieuwd
Deco Home Louter in Schoorl is verhuisd naar een nieuw pand en heeft daarmee een complete metamorfose ondergaan. Bovendien is de winkel nu makkelijk te bereiken, met parkeerplaatsen voor de deur.
Lees verder ...
 
Trend op ingetogen Woonbeurs 2011
'De consument wil vooral eerlijke producten'
De Woonbeurs Amsterdam, die onlangs weer in de RAI werd gehouden, is vooral een gezellig dagje uit voor de consument. Vrouwen veelal, die er op zoek gaan naar mooie, exclusieve of gewoon leuke producten voor in huis. Toch bood de Woonbeurs ook voor de klussers voldoende interessante wetenswaardigheden. Al was het alleen maar om te zien wat de consument anno 2011 graag in z'n keuken, badkamer of tuin heeft. KlusPro nam een kijkje en zet bijzondere noviteiten en trends op een rij.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek inrichten & styling van de woning:
Aankoopgedrag woonconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van allerlei woonproducten, met name als het gaat om de styling van de woning? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van woonartikelen wellicht mee worstelt.
Lees verder ...
 
Trend op ingetogen Woonbeurs 2011:
'De consument wil vooral eerlijke producten'
De Woonbeurs Amsterdam, die vorige maand weer in de RAI werd gehouden, is vooral een gezellig dagje uit voor de consument. Toch bood de Woonbeurs ook voor de badkamerretailer voldoende interessante wetenswaardigheden. Al was het alleen maar om te zien wat de consument anno 2011 graag in badkamer tuin heeft. STS nam een kijkje en zet bijzondere noviteiten en trends op een rij.
Lees verder ...
 
Zonwering van Kluszon bij Colors@Home Werkema
Colors@Home Werkema heeft een klein deel van z'n showroom in de Deventer' binnenstad ingericht met buitenzonwering van Kluszon uit Raalte. Werkema gaat de zonwering voor Kluszon verkopen, tegen een percentage van de omzet. Kluszon verzorgt het vervolgtraject van meten, monteren en service. Deze shop-in-shop-constructie, die onder de naam Colors@Home Werkema, Partner KZ Zonwering Raalte in de markt wordt gezet, is lucratief voor beide partijen.<br><br>
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken