Klant maakt heldere keuze voor retailer
Positionering keukenretail
Uit meerjarige onderzoeken naar de aanschaf van keukens blijkt dat de kopers heel goed weten waarom zij hun keuken bij een bepaalde keten kopen. In deze analyse: wat zijn de redenen om voor een bepaalde retailer te kiezen? Soms een lage prijs, soms deskundigheid en betrouwbaarheid. Uit het overzicht over meerdere jaren is duidelijk te zien hoe grote spelers op deze markt zich profileren.
Hornbach: Voorzichtige prognose boekjaar 2020/21
De geconsolideerde omzet van Hornbach Group, het moederbedrijf va...
Praxis opent winkel nummer 194
De medewerkers kijken er naar uit om de klanten vanaf 3 juni weer...
Hornbach opent haar deuren in Duiven
“We zijn trots”, vertelt Evert de Goede, algemeen directeur Hornb...
Samenwerking KüchenTreff en Küchenring
De van oorsprong Duitse retailorganisaties KüchenTreff en Küchenr...
Opening zesde Primo vestiging
Primo Keukens opende op zaterdag 29 februari haar zesde vestiging...
Euretco neemt Skandia over
"Eind 2019 ging het bedrijf THR failliet, uiteraard een moeilijke...
Formido wordt Praxis in Nijkerk
Met de ombouw van Formido naar Praxis is er meer ruimte gecreëerd...
Bewoner koophuis koopt graag bij discounter
Van de ruim 1.000 respondenten die aan dit onderzoek van Qudata M...
“Na ombouwproject focus op optimaliseren eigen winkelapparaat”
“De ondernemers zijn goed opgenomen en geïntegreerd bij de Praxis...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google