100-jarig jubileum EK Retail
EK Retail viert in 2025 haar 100-jarig jubileum met een internationale liefdadigheidscampagne. De retailorganisatie zet zich in om geld op te halen voor kinderkankerinstituten in Europa. In Nederland gaat de opbrengst naar het Prinses Máxima Centrum. Met acties zoals de deelname aan de Nijmeegse Vierdaagse en de 538 Ochtendrun wil EK extra kracht bijzetten. De organisatie benadrukt drie speerpunten: mensen, verbinding en beweging. Het jubileum is voor EK een moment van reflectie én maatschappelijke betrokkenheid.”’Het leven van mensen verrijken’ is onderdeel van EK's missie. Dit doen...
Marquardt Keukens in Maastricht
Marquardt Keukens breidt uit naar Limburg. Op 3 april opende in Maastricht de allereerste vestiging in deze provincie, onder leiding van Stef Arts en zijn...
“RetailConnect staat voor de winst en kracht van verbinding”
Veertien jaar na de start van badkamerformule Baden+, komt oprichter/directeur Saskia Euwe met een tweetal nieuwe concepten voor de sanitairbranche. “Naast...
MHK’s Keukenmagazine 2025
Ieder jaar geeft MHK voor haar leden een glossy magazine uit met interessante en actuele onderwerpen over de keuken als middelpunt van het leven en biedt...
100 jaar EK Retail
EK Retail, de Europese retailorganisatie waar het voormalige Euretco deel van uitmaakt, bestaat in 2025 honderd jaar. De eigenaar van winkelformules als HUBO,...
Vakmanschap wordt steeds meer gewaardeerd
Wat speelt er zoal in de bouwmarktwereld en wat maakt HUBO onderscheidend? KWM• sprak erover met Miriam de Bruin, algemeen manager HUBO. De sleutelwoorden die...
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening