Klant fysieke winkel vaak iets traditioneler
Afzetkanalen badkamerproducten (deel 1)
Consumenten kopen hun badkamers en badkamerproducten grofweg op drie manieren. De meeste in de fysieke winkel, iets minder nog via internet en een heel klein deel koopt het rechtstreeks bij fabrikant of leverancier. In dit artikel -het eerste onderdeel van een drieluik- wordt onderzocht wat de verschillen in klanten tussen deze drie kanalen zijn.
Keukenwiki komt met eerste nieuwsbrief
Projectleider Olga Kuiper over dit project: “Wil je jezelf deskun...
Bol.com groeit bijna 70 procent
Webwinkel bol.com zag haar verkopen in het vierde kwartaal van 20...
Fysieke winkels in transitie
‘Leve de man van de SRV, van je hieperdepiep hoeréé.’ Wie kent ...
Aandelen retailers apparatuur verschuiven licht
Deze gegevens blijken uit het in januari verschenen rapport van h...
Weinig vertrouwen, maar veel ver-thuizing
Minder faillissementen Het aantal faillissementen van bedrijven e...
Rivièra Maison Store 2.0 in Leidschendam
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan Westfield Mall of the ...
Ikea wordt gewaardeerd om de prijs
De ondervraagde keukenkopers werden gevraagd op basis van een ach...
Omzet bouwmarkt daalt voor eerst sinds coronacrisis
De teruglopende omzetten liggen volgens Hornbach niet aan de cons...
Na een onstuimig jaar weer volop uitdagingen
De corona pandemie is nog niet voorbij, maar hoe de retailsector ...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Welke gevolgen heeft de komst van Amazon?