Klanten kiezen lokaal
Klanten willen de lokale economie graag ondersteunen en bijdragen aan duurzaamheid. Dat blijkt uit onderzoeksrapport ‘De kracht van lokaal’ in opdracht van retail-organisatie EK Retail. Ek Retail heeft via marktonderzoeksbureau Q&A Insights & Consultancy de mening onder 1355 consumenten in de...
Vragen stellen in plaats van antwoord geven
“Weet je wat mij nou opvalt als ik met jou door de showroom loop?” zeg ik tegen een filiaalmanager van een...
Vakbeurs SHK+E Essen
Tijdens de vakbeurs (19 t/m 22 maart 2024) voor sanitair, verwarming, airconditioning en elektriciteit biedt SHK+E...
Verse aanwas
Het thema van deze uitgave, eigenlijk vooral de productgroep waar we in een nummer speciale aandacht aan besteden, is...
Zevij-Necomij B.V. neemt Transferro B.V. over
Zevij-Necomij B.V. is de nieuwe eigenaar van Transferro B.V. De afgelopen periode werd steeds duidelijker dat...
Dit najaar vertoonde een eerste dip
Het jaar 2023 begon nog met een consumptieve groei van ruim 5 procent. In de loop van dit jaar daalden deze bestedingen...
Vooruitblik spoga+gafa 2024
Na een succesvolle spoga+gafa 2023 met 1842 exposanten en een bezoekerstoename van twintig procent, zijn de...
De economie moddert door
De Nederlandse economie moddert door en groeit in 2023 naar verwachting met slechts 0,4 procent. Volgens de definitie...
Waarom koopt klant bij u?
De Nederlandse keukenmarkt is een competitieve en dynamische sector waarin consumentenvoorkeuren voortdurend veranderen....
Nieuwkomer van Bertazzoni
Met de komst van de koel-vries combinatie voor inbouw in 75cm brede kast heeft Bertazzoni een nieuwkomer in het...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken