Vooral retail vraagt om ‘Made in Holland’
Keuze voor kwaliteit en maatwerk
Het grote succes van Nederlandse keukens is niet zo zeer het resultaat van een vraag van de consument, maar vanwege de keuze vanuit de keukenretailer. En natuurlijk is het ook de creativiteit en de inspanning van de Nederlandse producenten die deze retailers de juiste producten kunnen bieden. “Een bekende Nederlandse naam werkt zeker mee aan de groei.”
“Alles begint bij je eigen bedrijfsprocessen”
We spreken aan de Melbournestraat 3 in Lijnden over deze thema’s ...
Tulp Rijssen vernieuwd
Tulp Keukens heeft haar showroom in Rijssen compleet vernieuwd. “...
Miele opende Experience Center Amsterdam
Miele heeft op maandag 3 juni jl. een Experience Center geopend i...
“Koppositie MVO-register voor Dekker”
Het maatschappelijk bewustzijn omtrent het thema Maatschappelijk ...
Haier wil in Europa nummer 1 worden
Het Chinese apparatuurconcern Haier wil nummer 1 worden in Europa...
Nobia tevreden over Bribus
De Nobia Group kan dus tevreden zijn over de overname van Bibus: ...
Combineer ‘the best of both worlds’
Wat staat centraal in 2019: nieuw design of nieuwe technieken? “H...
Weet de consument wel wat hij wil?
In dit onderzoek richt Qudata Markt- & Trendanalyses zich niet al...
Kärcher reinigt stukje werelderfgoed in Vietnam
Door het tropische klimaat, met veel regen en een hoge vochtighei...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Vertaal via Google