Weet de consument wel wat hij wil?
Verstandig en behoudend
Tweemaal per jaar onderzoekt Qudata de markt van keukenapparatuur. Naast vragen als naamsbekendheid, bestedingen, beslissers en dergelijk wordt ook gevraagd waarnaar de consument op zoek is en waarvoor hij/zij uiteindelijk heeft gekozen. Niet alleen naar ‘harde’ feiten als product en merk, maar ook ‘zachte’ als prijs, kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid.
Haier wil in Europa nummer 1 worden
Het Chinese apparatuurconcern Haier wil nummer 1 worden in Europa...
Nobia tevreden over Bribus
De Nobia Group kan dus tevreden zijn over de overname van Bibus: ...
Combineer ‘the best of both worlds’
Wat staat centraal in 2019: nieuw design of nieuwe technieken? “H...
Kärcher reinigt stukje werelderfgoed in Vietnam
Door het tropische klimaat, met veel regen en een hoge vochtighei...
Lichte groei Duitse keukenproductie
In de eerste twee maanden van 2019 is de omzet van de Duitse keuk...
Jubileum Keukensale
In 2014 werden de eerste winkels van de Keukensale-formule geopen...
Miele introduceert haar Generatie 7000
“Apparatuur -ook het design ervan- wordt steeds belangrijker in d...
Opening 5e Marquardt
In april is de vijfde vestiging van Marquardt Keukens in ons land...
Hettich haalt grens 1 miljard euro
De Hettich groep, producent van meubelbeslag met de hoofdvestigin...
| 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende
Vertaal via Google