Reclamefolder nog steeds krachtig instrument
 
Reclamefolders zijn ondanks de opkomst van digitale media nog steeds een krachtig instrument. Online media kunnen het gevoel van een reclamefolder in de hand niet vervangen. Ook bieden papieren folders een groter leesgemak. Het is niet effectief om een papieren folder zonder aanpassingen online te plaatsen. De informatiedichtheid van de folder is te hoog voor internet. In de digitale versie moet minder informatie per pagina worden opgenomen. Een huishouden ontvangt gemiddeld 36 folders per week. Elk jaar valt 34 kilo ongeadresseerd drukwerk op de mat. Consumenten hebben de folder van Kruidvat voor het vijfde jaar achtereen benoemd tot beste folder.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2011 - april | Pagina(s) 6
Categorie: Media
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken