Baderie lanceert landelijke TV-campagne
Baderie lanceert haar nieuwe landelijke merkcampagne, sinds 16 april te zien op landelijke televisie en diverse online kanalen. Bijzonder detail: de hoofdcommercial is volledig in 3D ontwikkeld. Hierdoor kon Baderie het gehele proces, van eerste idee tot eindresultaat, levensecht en tot in de kleinste details visualiseren.
In de nieuwe campagne nodigt Baderie consumenten uit om hun badkamerideeën tot leven te brengen. “In de tv-commercial, op sociale media en via online middelen staat steeds één klantidee centraal. We zien hoe een wild idee, stap voor stap, evolueert naar een perfect uitgevoerd masterplan.” De hoofdcommercial wordt tijdens de campagneperiode opgevolgd door twee tag-ons waarin de producten van Sunshower en Hotbath de hoofdrol spelen. Daarmee benadrukt Baderie niet alleen de kracht van een goed ontwerp, maar ook het verschil dat hoogwaardige producten maken. De belofte van Baderie: "Jouw badkamer, onze details”, wat tot uiting komt in elk onderdeel van het proces, van het ontwerp en de begeleiding tot aan de oplevering en de slimme, vaak onzichtbare afwerkingen.
© 2025
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties