Inspirerende meeting Keukenspecialisten
Keukenspecialisten.nl bracht onlangs in het zonnige Harmelen haar ondernemers samen voor een inspirerende meeting, waarin de nieuwste marktontwikkelingen, toekomstplannen van het concept Keukenspeciaslisten.nl en waardevolle marketinginzichten werden gedeeld.
Eens per jaar organiseert Keukenspecialisten.nl voor de aangesloten ondernemers van het concept een inspirerende meeting op een centrale locatie: dé gelegenheid om samen vooruit te kijken. Tijdens de meeting staan vragen centraal zoals: wat gebeurt er in de markt en welke koers gaan we varen? In haar presentatie gaf Nathalie Kleinherenbrink-Bakker (Managing Director sales en marketing) aan dat consumenten kritischer zijn geworden en meer waarde hechten aan kwaliteit en beleving, zo blijkt ook uit verschillende cijfers (waaronder CBS, Inretail). Daarnaast kwam het belang van waardevolle reviews als sociale bewijskracht naar voren. Het concept Keukenspecialisten.nl speelt actief in op deze veranderende behoeften van de consument. Klantgerichtheidsexpert Guido Thys, bekend om zijn onthullende workshop 'Klanten wegjagen', bood tijdens de meeting diepgaande inzichten in de onbewuste fouten die ondernemingen maken,waardoor we klanten verliezen. Met zijn scherpe analyses en humoristische aanpak inspireerde hij om klantgerichter te werken. In samenwerking met diverse partners werden lokale leadcampagnes gepresenteerd, die gericht zijn op het verbeteren van de lokale leadgeneratie en het verhogen van leadaanvragen. Verder werd de marketingstrategie voor 2025 gepresenteerd, met de nadruk op het versterken van klantbeleving en lokale zichtbaarheid. Van tv-campagnes in samenwerking met De Grote Huisverbouwing op SBS6 tot winkelacties met partners zoals erenommeerde merken Miele en AEG.
© 2025
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties