Winkelconcept next125
 
Wat in het voorjaar op de beurs in Milaan begon, werd in het kader van het next125 winkelconcept tot in de keuken geperfectioneerd; next125 implementeert nieuwe producten en de samenwerking met Francis Kéré als een holistische merkervaring. Met het nieuwe winkelconcept next125 wil het merk retailpartners aantrekken die op strategisch interessante locaties pure conceptstores gaan opzetten die exclusief het merk next125 voeren.
 
Naast een optimale presentatie is het doel om de zichtbaarheid van next125 in de openbare ruimte te versterken. De particuliere klant krijgt een uniform beeld en dus een holistische merkervaring. Dit nieuwe concept was te zien bij house4kitchen in Löhne, waar op 350 m² zeven stijlvolle keukens te zien en waar de nieuwste trends werden getoond: nieuwe oppervlakken, gebronsd spiegelglas, natuurlijk linoleum in drie tijdloze kleuren, maar ook effen eikenfineer in onyxzwart. Door het kleurconcept aan te passen streven de ontwerpers van next125 meerdere doelen na: de hoogwaardige verf fijn nuanceren in de populaire neutrale tinten en tegelijkertijd kleuren selecteren die statement maken, zowel als accent- als hoofdkleuren. Naar aanleiding van dit idee werd ook het neutrale kiezelgrijs toegevoegd, een kleur die nu ook als carrosseriekleur verkrijgbaar is. Aubergine en ultramarijn complementeren het kleurengamma, evenals het nieuwe keramische front in de trendy kleur zand.
 
 
 
Keuken & -Interieur Magazine | 2024 - oktober | Pagina(s) 36
Categorie: Keukenontwerpers
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Deze pagina printen
Maak een PDF bestand van dit artikel