Moderne merkidentiteit AEG
 
Electrolux Group heeft het merk AEG een moderne uitstraling gegeven, zowel in beeld als in geluid. “We zijn er trots op om een aangescherpt en eigentijdser AEG-merk te presenteren”, zegt Tom Astin, AEG Brand and Strategy Director. Deze vernieuwing valt samen met de introductie van het nieuwste en uitgebreide keukenassortiment. De nieuwe huisstijl behoudt de kenmerkende rode kleur van AEG, maar met donkerder tinten voor een moderne en onderscheidende look. Voor het eerst heeft AEG ook een eigen geluid, ontwikkeld in samenwerking met MassiveMusic. Vanaf september is de nieuwste keukencollectie, die oplossingen in elke productcategorie omvat, in heel Europa verkrijgbaar.
 
 
 
Keuken & -Interieur Magazine | 2024 - oktober | Pagina(s) 6
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Deze pagina printen
Maak een PDF bestand van dit artikel
Vertaal via Google
Uw mening
Met hoeveel procent verschilt uw omzet dit jaar van vorig jaar?