Feel at home met Schüller en next125
Het motto van de beurs, Feel at Home, geeft aan waar Schüller voor staat: het gevoel
van thuis, verbondenheid, holistische interieurconcepten en alles wat belangrijk is voor een
familiebedrijf dat trots is op zijn herkomst. Ook in het house4kitchen,waar Schüller weer te vinden is tijdens Küchebmeile 2024, staat gastvrijheid centraal.
“Elke collectie van Schüller is tot in de kleinste details doordacht, altijd gericht op het leven en op de
behoeften van onze klanten”, zo laat het bedrijf weten. Alle producten doorlopen een streng ontwikkelingsproces en krijgen de tijd om te rijpen, waarbij altijd rekening gehouden wordt met het gegeven dat keukenplanners hun werk zo efficiënt mogelijk willen inrichten. “Onder de talloze en diverse nieuwe producten van Schüller bevinden zich vier persoonlijke favorieten: de nieuwe, greeploze planningsoptie SingleX, de verlengde fronten, de geniale uitbreiding van de bijkeuken en de harmonieuze nieuwe kleuren van het herziene Colour Concept. Bovendien staat de bezoekers een nieuw, bijzonder showroomconcept van next125 te wachten, inclusief de nieuwe premiumproducten. Deze nieuwe producten en onze dienstverlening bieden onze handelsparters de tools voor nieuwe tijden," aldus Markus Schüller. Naast de keuken kunnen er ook voorraadkamers, bijkeukens en woonkamers worden gepland.
Showroomconcept next125
De nieuwe producten van next125 worden tijdens de Küchenmeile voor het eerst in Duitsland
gepresenteerd. “Vooral de nieuwe producten van next125 voor de collectie van 2025 hebben voor heel wat opschudding gezorgd. Een voorbeeld van de creatieve productontwikkeling van next125 zijn het spiegelglasfront, de mooie, ronde bijzettafel en het handige opzetregaal voor het kookeiland.” Daarnaast presenteert het premiummerk in het house4kitchen een volledig nieuw en opvallend showroomconcept.
Nieuwe kleuren en materiaaltrends
De twee merken hebben de kleurconcepten voor hun nieuwe collecties aangepast en uitgebreid. De kleurenwaaier van Schüller bestaat momenteel uit 28 op elkaar afgestemde kleuren. Met name de pasteltinten zijn vervangen door nieuwe nuances, zo wordt pastelgeel nu het zachte sand yellow. Het nieuwe Colour Concept van next125 is met drie moderne kleuren uitgebreid tot 20 kleuren. De nieuwkomers zijn het rustige kiezelgrijs, indrukwekkend ultramarijn en elegant aubergine.
De houten groef is bij next125 een vast onderdeel van de frontontwerpen. Nu verplaatst deze trend
zich ook naar het middensegment. Helemaal nieuw in de Schüller-collectie van 2025 is het
programma Lineo: een imitatie van de populaire groevenoptiek. Een blikvanger die daarnaast ook
zeer onderhoudsvriendelijk is.
© 2024
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties