REDDY Powerdays
REDDY Keukens gaat samenwerken met Funda. Tijdens de onlangs gehouden Powerdays in Wenen, presenteerde MHK aan de ruim 130 gasten uit Duitsland, België en Nederland een reclamecampagne die de lopende jubileumsacties en het imago van het populaire franchisekeukenmerk verder zal versterken. “We gaan samenwerken met het grootste Nederlandse woningportaal www.funda.nl”, meldt marketing directeur Ivo Metz van REDDY Keukens.
Met een bezoekersaantal van één miljoen per week heeft Funda niet alleen een groot bereik, maar spreekt het met zijn content uit de woning- en woonsector ook precies de REDDY-doelgroep aan. “Dit stelt ons in staat om onze boodschappen over het kopen van een keuken bij REDDY bij precies die gebruikers te krijgen die er het meest in geïnteresseerd zijn. Dit betekent minder verspilling en een grotere relevantie. Bovendien maakt digitaal adverteren het mogelijk om de impact en het succes van campagnes nauwkeurig te volgen en analyseren. Hierdoor kunnen we nauwkeuriger optimaliseren en campagnes effectiever plannen”, aldus Metz. De nieuwe imagofilm die werd gepresenteerd aan de gasten draagt ??ook bij aan het imago van “een modern, veelzijdig en onderhoudend merk”, deze kan ook door partners worden gebruikt in toekomstige communicatie. Tijdens de REDDY Powerdays werd ook een aantal partners in het zonnetje gezet. Zo ontving REDDY Küchen Bad Homburg een onderscheiding voor 30 partnerschap. REDDY-directeur Frank Schütz bedankte de ondernemers voor hun inzet en benadrukte: “Dankzij jullie kan ons franchisesysteem nu terugkijken op drie decennia van groei en succes. Jullie geven REDDY Küchen niet alleen ter plaatse een gezicht. Door het partnerschap op basis van samenwerking met jullie is ons concept praktisch, markt- en klantgericht.”
© 2025
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties