Campagne over duurzaamheid van tegels
 
Tile International, het overkoepelend orgaan van TEBE Tegelgroothandel, Profiteg en Cottoceramix, kondigt met trots de lancering aan van een nieuwe, non-branded campagne gericht op het onder de aandacht brengen van de duurzaamheid en de voordelen van tegels. De campagne doet mee in het landelijk televisieprogramma Doe Maar Duurzaam.
 
“IAlle klanten van één of meerdere bedrijven uit onze bedrijvengroep heeft de mogelijkheid om mee te profiteren van de exposure die deze landelijke campagne met zich meebrengt. Dit is een uitgelezen moment om extra content te creëren en de aandacht te vestigen op hun eigen bedrijf en op tegels. Ter ondersteuning van de campagne ontvangen dealers verschillende uitingen die zij in hun eigen showroom kunnen plaatsen. Deze materialen zijn ontworpen om (potentiële) klanten te attenderen op de uitzending en hen te laten kennismaken met het duurzame karakter van tegels. Daarnaast moedigen wij hen aan om ook andere kanalen in te zetten, zoals hun website en sociale media, om de boodschap verder te verspreiden”, aldus Judith Hendriks, Marketing Manager Tile International. “Dit is de eerste keer dat wij zo'n campagne voor de gehele branche doen. Wij hopen dat iedereen net zo enthousiast is als wij. Samen kunnen we de schoonheid en duurzaamheid van tegels onder de aandacht brengen en een positieve impact maken. We kijken ernaar uit om te zien hoe iedereen deze unieke kans benut om hun bedrijf en tegels te promoten. Laten we samen werken aan een toekomst waar tegels opnieuw de toon zetten in de wereld van interieur en design.”
 
 
 
Keuken & -Interieur Magazine | 2024 - juli | Pagina(s) 6
 
Relevante publicaties
Deze pagina printen
Maak een PDF bestand van dit artikel