Het luxe GROHE SPA gevoel in Milaan
Tijdens de Milan Design Week presenteerde Grohe zijn premium submerk GROHE SPA en vierde "Salus per aquam", ofwel Gezondheid door water, met een grote presentatie in het Palazzo Reale, het historische koninklijke paleis in het hart van Milaan.
In vier presentaties konden bezoekers een ‘reis’ maken langs de verschillende producten die elk het (thuis)spa gevoel uitstraalden. Doucheoplossingen zoals de Grohe Rainshower Aqua en de F-Digital Deluxe modules bijvoorbeeld, die gebruik maken van licht, stoom, geluid en geur om de zintuigen te prikkelen. De Atrio buitendouche, die zorgt voor een gevoel van verrissing en kalmte en verbintenis met de natuur. De derde presentatie stond in het teken van de Grohe Colors collectie met de nieuwe Satin finish. Deze nieuwe afwerking biedt een luxueuze toevoeging en uitgebreide ontwerpkeuzes voor een gepersonaliseerde look en is beschikbaar bij Grohe Allure en Atrio, evenals bijpassende douches en accessoires in de kleuren Satin Steel en Satin Graphite. Ook werd hier de nieuwe GROHE Allure Gravity Private Collection gepresenteerd de kraanlijn combineert een slank vierkant silhouet met de mogelijkheid te customizen met platen van glas, spiegel of marmer. GROHE werkt samen met Caesarstone (premium keukenwerkbladen) om duurzame materialen te verwerken in tijdloze ontwerpen. Het hoogtepunt van de presentatie in Milaan was voor Grohe de Icon 3D collectie: 3D metaal-geprinte producten die herdefiniëren wat mogelijk is, terwijl ze duurzaam productontwerp met ultieme aanpassingsmogelijkheden naar een nieuw niveau tillen.
© 2024
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties