De Klussenier renoveert huisstijl
 
De Klussenier heeft een kritische blik geworpen op de huisstijl en besloten om met een nieuwe stijl verder te gaan. De franchiseorganisatie gooit het roer om, maar houdt de uitingen toch duidelijk herkenbaar voor de consument. Waar de focus in het verleden lag op de franchiseorganisatie, vindt daar nu een duidelijke shift plaats: de individuele Klussenier staat zelf centraal.
 
We kunnen hier niet spreken van een compleet nieuw beeld, maar wel van een stevige restyling\', zo wordt uitgelegd. De bekende liniaal onder het logo is verdwenen en vervangen door een krachtige pay-off \'Vertrouwd Verbouwen\'. Wat ook direct opvalt: Klusseniers zijn nu persoonlijker vertegenwoordigd doordat hun eigen naam herkenbaarder in beeld is gebracht. Iedere Klussenier laat duidelijk zien zijn eigen bedrijf te zijn, onder meer door de nieuwe bestickering van de bekende bussen. Toch is het duidelijk dat er een grote organisatie klaar staat om zowel Klussenier als consument te ondersteunen en het verbouwproces zo soepel mogelijk te laten verlopen.\'
De Klussenier staat al een kleine 20 jaar bekend als franchiseorganisatie in de Nederlandse en Vlaamse (ver)bouwbranche, met ruim 170 franchisenemers.
 
 
Delen
 
Categorie: Bouwmaterialen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken