Nieuwe merkcampagne van Karwei
 
Karwei komt dit voorjaar met een nieuwe merkcampagne om alle klussers, van professionals tot doe-het-zelf hobbyisten en twijfelaars in de bouwmarkt, aan te spreken. Met een gloednieuwe commercial op televisie maakt Nederland kennis met een nieuw duo: moeder Wieke en haar zoon Cas. Zij hebben het gezamenlijke doel om ‘iets mooier te maken’, wat de nieuwe pay-off representeert (’Karwei, maak het mooier’).
De keuze voor een eenoudergezin in de nieuwe commercials van Karwei is opvallend, aangezien vaak de focus in televisiereclames ligt op traditionele gezinnen. De bouwmarkt wil zich hiermee onderscheiden en laten zien dat Karwei er voor iedereen is, bijna een kwart van de gezinnen in Nederland is immers een eenoudergezin. Daarnaast speelt voor het eerst de bouwmarkt en het personeel van de bouwmarkt een duidelijke rol in elke commercial.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Bouwmaterialen
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken