Sani4All en Kitchen4All gaan samenwerken met DMG
 
Sani4All en Kitchen4All, franchiseorganisatie in de wereld van badkamers en keukens, is een samenwerking aangegaan met De Mandemakers Groep (DMG). “De samenwerking past perfect in de groeistrategie van Sani4All en Kitchen4All die naar 60 winkels wil groeien in Nederland”, zo wordt uitgelegd.
 
In de winkels van Sani4All en Kitchen4All vindt men kwalitatief hoogwaardige producten verdeeld over de bekende merken, denkend aan Grohe, Geberit en voor de keukens onder andere Siemens, Bosch en Nobilia. Beide franchise formules maken een harde groei door. Binnen zeven jaar zijn de formules gegroeid naar een totaal van 38 winkels.
Jos Rabelink: “Lamco de Vries en ik zijn in 2016 gestart met het verkopen van sanitair en tegels, dit ging erg goed. Dus in 2019 besloten we ook de keukenformule Kitchen4All op te richten. Dit met dezelfde filosofie als bij Sani4All. De reden van ons succes is dat we altijd de filosofie hebben gehad: delen om te vermenigvuldigen. Ons business model is zo opgetuigd dat wij pas rendement genieten als onze winkels ook renderen. Op deze manier is het altijd een win - win situatie. Voor ons maar dus ook voor onze leden.”

Inkoop
Afgelopen zeven jaar is er dus een gezonde maar harde groei doorgemaakt. Maar om de gewenste strategische doelen te kunnen behalen gingen Sani4All en Kitchen4All op zoek naar een partner die een professionaliteitsslag kon maken op het gebied van inkoop. “Met diverse partijen zijn er gesprekken geweest maar de conclusie was al vrij snel dat er maar weinig partijen waren die beide disciplines beheersten. Uiteindelijk bleek De Mandemakers Groep de meest geschikte partij voor de toekomst.
Met de inkoopkracht van De Mandemakers Groep kan Sani4All en Kitchen4All nu wél die slag maken en door de verbeterde inkoop ook weer gemakkelijker investeringen doen die de formules sterker maken. Daarnaast is deze samenwerking uiteraard ook erg gunstig voor de leden, er zullen deuren open gaan die eerder gesloten bleven.”
Lamco de Vries voegt daaraan toe: “Met deze samenwerking kunnen we blijven doen wat we deden en veranderd er helemaal niets aan ons bedrijfs-DNA. Dit was voor ons wel een voorwaarde: gewoon kunnen blijven ondernemen op de manier die het dichtst bij onszelf staat samen met onze leden.”
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken