De IFA blijft in Messe Berlin
 
Messe Berlin, gfu en Clarion Events hebben een overeenkomst bereikt, waarbij IFA op het Berlijnse beursterrein blijft. Het evenement valt nu onder de verantwoordelijkheid van IFA Management GmbH, een nieuwe joint venture opgericht door gfu Consumer & Home Electronics GmbH samen met Clarion Events Ltd, een van \'s werelds toonaangevende onafhankelijke organisatoren van evenementen.
 
Dr. Sara Warneke, algemeen directeur van gfu vertelt: “Ik ben verheugd dat IFA in Berlijn blijft. De expertise van Messe Berlin bij het organiseren van een show van deze omvang en het potentieel van het nieuwe IFA Management GmbH zullen cruciaal zijn om het succes van IFA in de de komende jaren.”
Onder het nieuwe partnerschap is IFA van plan voort te bouwen op zijn succes door zijn digitale aanbod en het IFA Next-merk uit te breiden om meer startups en innovatieve producten aan het evenement toe te voegen. Het nieuwe partnerschap zal investeren in functies, nieuwe ervaringen en entertainment om meer waarde en beleving te genereren voor bezoekers, sponsors en exposanten.
Afgelopen september, na een pauze van twee jaar vanwege de coronapandemie, maakte IFA een comeback. Meer dan 161.000 bezoekers bezochten het evenement gedurende vijf dagen. Het aandeel vakbezoekers groeide ten opzichte van het evenement in 2019 en meer dan de helft van de plattegrond van het evenement is al gereserveerd voor de show van volgend jaar.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2022 - december | Pagina(s) 6
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken