Assortiment centraal in nieuwe Bauhaus campagne
 
Met de commercials uit haar nieuwe campagne wil Bauhaus terug naar een van de basisproposities van de keten: assortiment. Bauhaus legt uit: “Je hebt bouwmarkten waar je altijd alles kunt vinden, voor elk klus. Dát is Bauhaus.” In de commercials lopen klanten argeloos, met hun ogen op een boodschappenlijstje, door de winkel tot hun mond openvalt als ze het enorme aanbod voor zich zien. “Alleen maar vertellen dat je heel groot bent en veel keuze biedt, is niet genoeg. In deze campagne maken we onze USP’s voelbaar in de commercial en fotografie: Bij ons vind je écht alles wat je zoekt”, zegt Herwin Oost, algemeen directeur Bauhaus Nederland. “Het is tijd voor een nieuwe standaard in bouwmarkten.”
 
 
Delen
 
KWM• Karwei Management | 2022 - september |
Categorie: Bouwmaterialen
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken