Hornbach wint wederom titel ‘Beste Bouwmarkt’
 
Beste bouwmarkt en webshop Award
Hornbach is voor de zestiende keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook de Webshop Award was dit jaar weer voor de projectbouwmarkt. Dat is de uitkomst van het onafhankelijke onderzoek ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ waarvoor dit jaar ruim 300.000 consumenten hun stem uitbrachten.
 
De Nederlandse consument beoordeelde ruim 500 retailers op aspecten als prijs, assortiment, deskundigheid en klantvriendelijkheid. Begin september werden de categoriewinnaars bekendgemaakt in Amsterdam. Het is de 16e keer dat Hornbach zich een jaar lang ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’ mag noemen. De grootste projectbouwmarkt van Nederland won daarnaast voor de vijfde keer op rij de ‘Webshop Award’ in de categorie bouwmarkten. “Dit jaar is het 25 jaar geleden dat Hornbach naar Nederland kwam. Dat consumenten ons nu wederom uitroepen tot beste bouwmarkt én beste webshop, is het mooiste cadeau dat zij ons voor ons jubileum kunnen geven. Daar zijn wij hen ongelooflijk dankbaar voor”, aldus een trotse Evert de Goede, Algemeen Directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Net zo dankbaar ben ik al onze Hornbach-collega’s. We hebben deze awards volledig aan hun inzet te danken.”
De projectbouwmarkt staat onder andere bekend om het enorme assortiment, deskundig advies en de uitgebreide service. Begin dit jaar introduceerde de bouwmarkt als eerste de laagsteprijsgarantie, ook na aankoop. “De waardering van de consument is voor ons uiteindelijk het allerbelangrijkste. Zij laten met deze verkiezing voor de zestiende keer duidelijk zien dat ze onze service hoog waarderen.” En dat geldt ook voor de online aankopen, waarin Hornbach eveneens als beste werd verkozen. Voor de vijfde keer op rij won Hornbach de Webshop Award in de categorie Bouwmarkt. “We zijn hier enorm blij mee”, laat De Goede weten. “Dit is voor ons het bewijs dat we consumenten op Hornbach.nl structureel een shopervaring bieden van hetzelfde hoge niveau als in onze fysieke vestigingen. We lopen voorop in de branche, mede dankzij jarenlange investering in de interconnected retailstrategie. En we blijven ons ontwikkelen.” Zo investeerde Hornbach recent in het logistieke proces om de groei van de webshop goed te kunnen faciliteren. Een ontwikkeling die de consument duidelijk weet te waarderen. “Daar doen we het voor.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2022 - september | Pagina(s) 6
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken