Der Kreis en Mijn Bad Dinnershow
 
Time to relax & spice it up
Op 16 mei organiseerde DER KREIS een exclusieve Dinnershow voor haar deelnemers, leveranciers en prospects. Zo’n 500 bezoekers vanuit heel Nederland reisden af naar studio 21 in Hilversum om dit evenement te vieren. Het was weer voor het eerst sinds de corona pandemie, die dit tot voor kort onmogelijk maakte, dat DER KREIS en Mijn BAD een groots evenement konden organiseren. Er werd dan ook goed utgepakt.
 
Onder het motto It’s time to relax and time to spice it up luidde DER KREIS Nederland de avond in. De avond ging van start met een gezellig samenkomen in de foyer waar leveranciers, deelnemers en prospects elkaar troffen onder het genot van een hapje en een drankje, waarbij de jarenlange traditie met de haringkar eer aan werd gedaan. De branchegenoten hadden duidelijk zin in en behoefte aan een evenement: de stemming was louter positief te noemen.
Met een exclusieve DER KREIS openingssong werd de showavond geopend en was de toon gezet. De rest van de avond was er volop entertainment met optredens van tal van artiesten De show bood voor ieder wat wils: van Hollandse hits tot de muziek van Queen. Na de Dinnershow vond een ‘Walking Dessert’ plaats waar wederom gelegenheid werd geboden tot netwerken.

Nathalie Kleinherenbrink (Managing Director sales en marketing) en Bart Opentij (Managing Director finance en purchasing) gaven tussen de festiviteiten door een presentatie met een terugblik op wat de afgelopen uitzonderlijke jaren voor de branche hadden betekend; zeker door inmenging van het COVID-19 virus zijn de afgelopen jaren een echte uitdaging geweest. En nog altijd leven we in ongekende tijden. De COVID-19 maatregelen mogen dan van tafel zijn; de gevolgen zijn –mede door de huidige ontwikkelingen in de wereld– nog altijd desastreus. Voor veel ondernemers betekent dit dat er een groot beroep gedaan wordt op het doorzettingsvermogen, flexibiliteit en creativiteit. Toch is het belangrijk met elkaar te focussen op de tools die een positief verschil kunnen maken. Door onderlinge heldere communicatie, het trekken van parallellen met andere branches richting de consument en de uitgebreide dienstverlening van DER KREIS en Mijn BAD kan in de praktijk aantoonbaar positief verschil waargenomen worden. Het bundelen van elkaars krachten evenals een gezonde dosis ontspanning vormen de weg naar gezamenlijk succes.  
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2022 - juni | Pagina(s) 6
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken