Vernieuwde website Hubo
 
Hubo heeft een vernieuwde website. Het versterkt daarmee haar online positie. De website kreeg aan zowel de voorkant als de achterkant een update en kent een verbeterde boomstructuur, navigatie en geoptimaliseerde productdata. 
 
Danny Kortekaas, E-commerce manager: “Waar Hubo de afgelopen jaren vooral in de fysieke winkelomgeving stappen maakte, zetten we nu ook online een stevig aantal passen vooruit. Dit zie je terug in de customer journey. Hubo schakelt volledig om naar mobile first en zet de lokale diensten in de spotlight. Dat betekent dat de homepage winkel-specifiek is ingericht. Zo zie je dat winkel A keukens verkoopt en winkel B niet. Hetzelfde geldt al langere tijd voor het assortiment: daar zie je de voorraad van de Hubo in de buurt. Op deze manier zijn we in de online omgeving het verlengstuk van de winkel.”
De laatste jaren zet Hubo online bewust grote stappen. Danny Kortekaas: “Het is een misvatting dat online ten koste zou gaan van lokaal ondernemerschap, ik beweer zelfs het tegendeel. Het zit in ons DNA dat de ondernemer de ‘local hero’ is en dat dragen we online ook uit. Dit is duidelijk te zien aan de stijgende bezoekersaantallen en de verbeterde vindbaarheid binnen de zoekmachines, waarbij Hubo de klant altijd naar de winkel in de buurt verwijst. Daar laat de webshop de voorraad zien van die betreffende dichtstbijzijnde winkel. Bezorgen doen de winkels ook zelf. Je weet dus altijd wie er aan de deur komt. Dat de Hubo bus door de straat rijdt is meteen mooie reclame. En natuurlijk is niets mooier dan dat we aan de deur nog advies kunnen geven bij de producten die we afleveren. Ook dat is weer een extra klantcontact.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2022 - juni | Pagina(s) 6
Categorie: Bouwmaterialen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken