Kvik Nederland groeit met 35 procent
 
In 2021 heeft Kvik Nederland 35 procent meer omgezet dan in 2020. Nooit eerder heeft deze keukenfabrikant in een jaar tijd zo een grote groei doorgemaakt. Het succes van het afgelopen jaar is onder meer te verklaren door de toename van het aantal vestigingen. Ook de verduurzaming van de keukens speelt mogelijk een rol in het succes. Het is het tweede jaar op rij dat Kvik Nederland een forse groei doormaakt. “Het is goed om te zien dat we steeds meer bekendheid opbouwen in Nederland en onze keukens veelvuldig worden verkocht,” vertelt Meike Hoek de Jong, marketing manager Kvik Nederland. “Een reden dat we zo hard zijn gegroeid, is de toename in het aantal winkels. Hierdoor zijn we beter zichtbaar in verschillende regio’s. Ook corona heeft een belangrijke rol gespeeld. Veel mensen zijn in deze periode hun huis gaan verbouwen. Daar hoort een nieuwe keuken vaak bij.”
In 2022 heeft Kvik plannen de groei door te zetten: zo staan verschillende nieuwe winkelopeningen op de planning en is het bedrijf op zoek naar franchisenemers om deze nieuwe winkels te runnen. Meike Hoek: Hoek. “Ik hoop dat veel vrouwen met een affiniteit voor interieur de stap nemen om als franchisenemer bij Kvik aan de slag te gaan. De keukenbranche wordt vooral gedomineerd door mannen. We zien dat onze vrouwelijke franchisenemers succesvol zijn en goed passen bij het merk. Ik roep daarom vrouwen op om te solliciteren.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2022 - mei | Pagina(s) 6
Categorie: Keukenontwerpers
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken