Bauhaus steunt het Vergeten Kind
 
Medewerkers van Bauhaus Nederland liepen en fietsten zich de afgelopen weken in het zweet voor stichting Het Vergeten Kind en maken nu de officiële verbintenis met de stichting bekend.  De 1ste BAUHAUS Corporate Challenge Europe was een innovatief, virtueel sportevenement voor alle ruim 30.000 BAUHAUS-medewerkers in Europa. Samen legden zij de afgelopen 2 weken een virtuele route af door Europa waarmee zij geld inzamelden voor het goede doel: 1 euro per kilometer. Er werd hardgelopen, gepowerwalkt, gewandeld en ge(race)fietst. Een app legde de persoonlijke vorderingen vast. In totaal legden de Europese mannen en vrouwen van Bauhaus 202.280,05  kilometer af. De Nederlandse medewerkers verzamelden samen 3.022,25 km. Dit aantal wordt door Bauhaus Nederland verdubbeld om zo tot een sponsorbedrag van € 6.044,50 te komen. De opbrengst ging naar Stichting Het Vergeten Kind.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2021 - oktober |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken