Hubo bos in recordtempo compleet
 
Om bij te dragen aan het wereldwijd behoud van bossen investeerde doe-het-zelf keten Hubo in de vergroening van natuurgebied Het Groene Woud in Boxtel en het tropisch regenwoud Turrubares Region in Costa Rica. Dat deed Hubo met de campagne ‘Hubo bos’, waarbij minimaal 2.500 bomen de grond in moesten gaan. Klanten konden meedoen door middel van een donatie van 300 klantenpaspunten, aan elke donatie voegde Hubo nog eens 3 euro toe, voldoende voor het planten van één boom. In slechts 7 weken werd het doel, 2.500 bomen, al behaald. Marije Kabel en Astrid Horst, marketingmedewerkers en initiatiefnemers van de campagne Hubo bos, \"Zelf vonden we deze campagne fantastisch, maar het is altijd afwachten hoe de consument het oppakt. Dat het zo rap zou gaan hadden we niet voor mogelijk kunnen houden. De Hubo ondernemers hebben hierin een grote rol gespeeld, die hebben deze campagne echt gedragen met hun enthousiasme voor deze goede zaak.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2021 - oktober |
Categorie: Doehetzelf (overig)
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken