Luxaflex blaas 70 kaarsjes uit
 
Luxaflex viert dit jaar feest. Het merk viert namelijk haar zeventigste verjaardag. En dat betekent een jaar vol acties, verrassingen en een terugblik op de historie van Luxaflex, een merk dat niet meer weg te denken is uit de Nederlandse interieurs.
 
Kees Commijs, directeur van Luxaflex vertelt: “Al 70 jaar lang kiezen Nederlanders voor onze raambekleding bij het inrichten van hun huis. Wij zijn er trots op dat we bijdragen aan het thuisgevoel en onderdeel zijn van zoveel interieurs. Door te blijven inspelen op trends en behoeften als duurzaamheid en innovatie en door onze krachten te bundelen met Luxaflex dealers die net zo ambitieus zijn als wij, is Luxaflex tot op de dag van vandaag een sterk merk.”
Het 70-jarig bestaan van Luxaflex wordt met verschillende offline en online acties gevierd. Zo gaat het raambekledingmerk via Facebook en Instagram op zoek naar bijzondere verhalen van consumenten en dealers. Ook wordt gezocht naar het oudste Luxaflex-product van Nederland. Sinds de oprichting in 1951 heeft het raambekledingmerk grote ontwikkelingen doorgemaakt. Na de introductie van de aluminium horizontale jaloezieën bracht Luxaflex in de loop der jaren vele nieuwe soorten raambekleding en zonwering op de markt, waaronder de bekroonde Duette Shades en Silhouette Shades. Het combineren van stijl, innovatie en comfort staat centraal en de raambekleding wordt altijd op maat gemaakt.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Raamdecoratie
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken