Harol zet in op communicatie Nederlandse markt
 
Het Belgische bedrijf Harol, fabrikant van hoogwaardige zonwering, rolluiken, screens en buitenlevenoplossingen in Europa, is geen onbekende in de zonweringbranche. De komende jaren gaan zij meer investeren in communicatie en marketing op de Nederlandse markt.
 
Samen met pr en communicatiebureau Talk About kijken ze naar de beste manier om de vakhandel en de Nederlandse consument te informeren over het belang van zonweringen, rolluiken en buitenlevenoplossingen. Daarnaast zal extra aandacht gaan naar het Harol Leisure Concept speciaal voor de horecabranche ťn naar de rol van zonweringen op het gebied van duurzaam wonen. Marketing manager Isabelle Wintmolders licht dit toe: ďDuurzaamheid wordt een belangrijk thema bij bouwen en verbouwen de komende jaren. De rol van zonwering is hierin essentieel. Waarom energieverslindende apparaten aanschaffen om je huis te koelen, als je ook op natuurvriendelijke wijze de warmte buiten kunt houden? Met deze boodschap zet Harol haar schouders onder een duurzame toekomst. Daarnaast blijven we innoveren, zowel qua design als op het vlak van technologie, installatiegemak en serviceĒ.
 
 
Delen
 
ZVMē Zonvak Magazine | 2021 - april |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken