Villeroy & Boch ‘Dining & Lifestyle’
 
Met ingang van 1 januari heeft Villeroy & Boch haar divisie ‘Tischkultur’ een nieuwe naam gegeven: ‘Dining & Lifestyle’. “De producten uit deze divisie verfraaien nu niet alleen de tafel en tafel, maar maken ook van het hele huis iets speciaals”, is de uitleg. “Daarnaast begeleiden ze steeds vaker mensen buitenshuis. En woonaccessoires en cadeaus groeien duidelijk aan populariteit.” Met de nieuwe naam wil Villeroy & Boch laten zien dat de divisie goed gepositioneerd is voor de toekomst, aldus Gabi Schupp, executive vice president van Dining & Lifestyle. “We willen nieuwe wegen inslaan en vooral jongere doelgroepen aanspreken.” Afgelopen jaar introduceerde Villeroy & Boch tevens haar eigen keukenmerk.
(Bron: moebelkultur.de)
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken