Coronamoe
 
Na twee maanden ‘intelligente lock down’ merk ik aan mezelf dat ik een beetje coronamoe begin te worden. Waar ik in de eerste weken ieder nieuwtje op de voet volgde, de kranten uitploos, naar alle nieuwsprogramma’s keek en zeker tien keer per dag op mijn telefoon de livestream van de NOS en de krant volgde, is die nieuwsverslaving inmiddels weer tot normale proporties teruggekeerd. Sterker nog, als ik ‘s avonds de tv aanzet en het gaat bij Jinek, Beau of of Op1 weer enkel en alleen over mondkapjes, de tweede golf of welk ander coronagerelateerd nieuws dan ook, dan krijg ik de neiging over te schakelen naar Netflix. Coronamoe dus. Of misschien begint het gewoon te wennen. Is 1,5 meter afstand houden en thuiswerken ondertussen het nieuwe normaal geworden. En misschien komt het ook omdat er in deze branche niet echt sprake is van een coronacrisis. Of het moet zijn omdat de enorme drukte u boven de pet groeit. Ik hoor niet anders dan dat het ‘druk druk druk’ is in de zonweringsbranche. Geen crisistijden, in elk geval voorlopig niet.
Hoewel we tot op heden in ons vakblad, gezien de verschijningsfrequentie per slot van rekening geen actualiteitenblad, niet tot nauwelijks aandacht aan corona hebben geschonken, doen we dat in deze uitgave wel. Met een scherpe observatie van Caby in zijn column, de eerste CBS cijfers over de crisis, een bijdrage van onze nieuwe columnist Natale en vele reacties van branchegenoten over hoe het hen vergaat in coronatijden. Maar gelukkig hebben we ook andere onderwerpen, zoals onze updates en de laatste productnieuwtjes. Veel leesplezier en succes gewenst in deze gekke, drukke tijd.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2020 - mei | Pagina(s) 3
Categorie: Zonwering
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken