Building Holland goes digital
 
Het innovatie event Building Holland krijgt een digitale variant. De eerste online versie wordt gehouden op donderdag 25 juni en staat in het teken van circulariteit. Jaarlijks worden vier digitale edities georganiseerd.
 
Building Holland Digital is onderdeel van de gewijzigde strategie. De komende jaren zal Building Holland zich transformeren tot een ROI gedreven platform. Volgens Head of Events van Building Holland Dirk van Gemert is dit een logische ontwikkeling. “Voor bezoekers worden we een accelerator voor innovatie, kennis en verbinding in de bouw- en vastgoedsector. Voor onze partners zijn we een platform dat ervoor zorgt dat hun sales funnel gevuld is. We combineren hiermee een fysiek event met vier online momenten door het jaar.”
De eerste Building Holland Digital is toegankelijk voor maximaal vijfhonderd bezoekers, aan het online event kunnen alleen partners van Building Holland deelnemen. Bezoekers kunnen plaatsnemen op de mainstage, luisteren naar interessante keynotes, ze kunnen deelnemen aan innovatietafels en de innovatie boulevards bezoeken. In alle gevallen wordt de interactie tussen bezoeker, partner en keynote gestimuleerd.
 
 
Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google