Nieuw Qudata badkamermarkt-onderzoek van start
 
Deze week is het nieuwe consumentenonderzoek van Qudata naar de badkamermarkt gestart onder ruim 30.000 consumenten. Dit onderzoek verricht Qudata al sinds 2014 en geeft een uniek beeld van de ontwikkelingen op de badkamermarkt. Ieder onderzoek heeft een netto-response van ruim 1.000 personen die recentelijk een badkamer of -product hebben gekocht dan wel van plan zijn dat binnenkort te gaan doen.
 
Het onderzoek richt zich op het hele traject van ‘waarom’ (wat zoekt men, wat wordt er eventueel vervangen, hoe oud was dat) en ‘wat’(welke trends ziet u, waarnaar bent u op zoek, hoe komt u aan de info etc.) naar ‘waar’ (welk merk en waarom, welke winkelier en waarom, en hoeveel hebt u besteed). “Omdat wij weten hoeveel deze respondenten verdienen, het hun gezin is samengesteld, waar zij wonen en in wat voor huis, wat hun opleiding, leeftijd en geslacht is kunnen wij zeer gedetailleerde profielen maken van zowel uw klanten als die van uw concurrenten. Als u wilt kunnen we dat zelfs over meerdere jaren terug doen, zodat u kunt kijken of en welke trends hieruit blijken.”
In vakblad Sanitair & Tegel Specialist van ‘zusje’ Qumedia en op de website zijn voorbeelden van dergelijke analyses te zien. “Zeker in deze tijd, waarin de toekomst wat onzekerder wordt is het verstandig om goede marktcijfers bij de hand te hebben. Bent u geïnteresseerd? We komen graag een keer geheel vrijblijvend bij u op bezoek om u het onderzoek te laten zien. Bij een eenmalige afname krijgt u alle cijfers van het laatste onderzoek en bij een abonnement (minimaal vier jaar) krijgt u de gegevens van alle voorgaande jaren er ook bij.” Voor contact en informatie: www.qudata.nl/contact of mail: info@qudata.nl
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Adviezen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties