Toegenomen vraag naar ‘Made in Holland’
 
Keuken-, apparatuur- en sanitairfabrieken in diverse landen hebben in de afgelopen maanden gedurende enige tijd hun productie stop gezet of verminderd. Daardoor ontstond bij Nederlandse retailers onzekerheid over leveringstijden. Diverse internationale bedrijven -en ook hun Nederlandse kantoren- zijn bovendien soms al maanden moeilijk bereikbaar. Het ligt voor de hand dat daardoor de behoefte aan risicospreiding en met name de keuze voor een (extra) Nederlandse producent toenemen. ‘Made in Holland’ als reddingsboei voor de woonretail. “We hebben het momenteel bijzonder druk”, bevestigt een Nederlandse badmeubelproducent. En diezelfde tendens zien we binnen de keukenbranche.
In de juni-edities van de vakbladen KIM en STS wordt daar uitgebreid aandacht aan besteed. We zijn benieuwd naar uw visie en ervaringen op gebied van ‘Made in Holland’. Uw reactie is welkom bij: redactie@qumedia.nl
 
 
Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Wat betekent de corona-crisis voor uw bedrijf?